Gry

Testy: Bioshock Infinite

Trzecia odsłona tej serii jest przynajmniej tak dobra jak poprzednie części, a to dobrze świadczy o jej twórcach. Przeniesienie akcji z podwodnego miasta Rapture do latającego miasta Columbia wyszło grze na dobre.

Bioshock Infinite: ustawienia bardzo niskie
[kl./s]

1280 x 720 AMD Radeon HD 7660D 70
26
1680 x 1050 AMD Radeon HD 7660D 46
25
1280 x 720 Intel HD 4000 46
30
1920 x 1080 AMD Radeon HD 7660D 41
24
1680 x 1050 Intel HD 4000 29
22
1920 x 1080 Intel HD 4000 26
21
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Bioshock Infinite: ustawienia niskie
[kl./s]

1280 x 720 AMD Radeon HD 7660D 54
25
1280 x 720 Intel HD 4000 35
28
1680 x 1050 AMD Radeon HD 7660D 33
24
1920 x 1080 AMD Radeon HD 7660D 30
23
1680 x 1050 Intel HD 4000 20
17
1920 x 1080 Intel HD 4000 18
16
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Bioshock Infinite: ustawienia średnie
[kl./s]

1280 x 720 AMD Radeon HD 7660D 38
21
1280 x 720 Intel HD 4000 29
16
1680 x 1050 AMD Radeon HD 7660D 24
18
1920 x 1080 AMD Radeon HD 7660D 21
17
1680 x 1050 Intel HD 4000 15
10
1920 x 1080 Intel HD 4000 14
9
  średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę

Pomimo, że silnik Bioshock Infinite nieco trąci myszką, to i tak ma większe wymagania od Dead Space 3. Przy ustawieniach bardzo niskich wciąż jednak możemy uzyskać satysfakcjonującą prędkość działania na zintegrowanej grafice Intela. Przy ustawieniach niskich rozgrywka na Intel HD 4000 jest płynna jedynie w rozdzielczości 1280×720. Ustawienia średnie dają się już solidnie we znaki nawet Radeonowi wbudowanemu w APU – tym niemniej w 1280×720 wciąż jest to prawie 40 klatek na sekundę.