Karty graficzne

Platforma testowa, metodologia

przeczytasz w 2 min.

 

 Procesor:
Intel Core i7 920 2,66 @3.5 GHz
 Płyta główna:
ASUS Rampare II Extreme
 Pamięć RAM:
Kingston HyperX 3x 2 GB DDR3 1600 MHz
 Chłodzenie:
Noctua NH-D14
 Dysk twardy:
Seagate 250 GB Barracuda 7200.12
Zasilacz:
Chieftec CFT-620-A12S 620 W
Monitor:
NEC 2470WVX
Obudowa:
CoolerMaster 690 II Advanced

 

Sterowniki, system operacyjny i programy

  • Windows 7 Ultimate 64 bit PL
  • Catalyst 10.6
  • ForceWare 257.21
  • Fraps

Metodologia testowa

3DMark Vantage
Tryb: Entry, 1280x1024.
Podajemy wynik GPU Score (odpowiedzialny za wydajność układu graficznego).

Crysis
Tryby: 1024x768, 1280x1024. Detale jakości grafiki: Medium Detail.
Testy wykonywaliśmy przy pomocy wbudowanego narzędzia testującego. Ilość klatek zliczał program Fraps.

Call of Duty: MW2
Tryby: 1024x768, 1280x1024. Detale jakości grafiki: Max Detail. Środowisko testowe: DirectX 9.0c
Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B. W tym czasie była wyliczana średnia oraz minimalna ilość klatek/s przy pomocą programu Fraps.

CMR: Dirt 2
Tryby: 1024x768, 1280x1024. Detale jakości grafiki: Medium Detail. Środowisko testowe: DirectX 9.0c.
Test polegał na przejechaniu kawałka odcinka trasy, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.

Just Cause 2
Tryby: 1024x768, 1280x1024. Detale jakości grafiki: Medium, Texture – Low, Shadows – Medium,  Water – Medium, Object Detail – medium, SSAO – low, Points Light Specular – Off. Środowisko testowe: DirectX 10.
Wydajność została zmierzona za pomocą wbudowanego testu (drugie time demo). Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.

Metro 2033
Tryby: 1024x768, 1280x1024. Detale jakości grafiki: Najniższe. Środowisko testowe: DirectX 9.0c.
Test polegał na przejściu z punktu A do punktu B, zawsze w identyczny sposób. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.

STALKER – Zew Prypeci
Tryby: 1024x768, 1280x1024.Detale jakości grafiki: Max Detail (wybrane z profilu). Środowisko testowe: DirectX 9.
Pomiaru dokonywaliśmy przechodząc z punktu A do punktu B. W tym czasie była wyliczana średnia oraz minimalna ilość klatek/s przy pomocą programu Fraps.

Resident Evil 5
Tryby: 1024x768, 1280x1024. Detale jakości grafiki: Maximum. Środowisko testowe: DirectX 10.
Wydajność mierzyliśmy w początkowej fazie wbudowanego testu. Pomiar ilości klatek/s dokonywaliśmy za pomocą Frapsa.

Far Cry 2
Tryby: 1024x768, 1280x1024. Detale jakości grafiki: Medium. Środowisko testowe: DirectX 9.
Testy odbyły się przy użyciu wbudowanego benchmarka.

• World In Conflict
Tryby: 1024x768, 1280x1024. Detale jakości grafiki: Najwyższe. Środowisko testowe: DirectX 10.Pomiar wydajności był dokonywany przy użyciu wbudowanego narzędzia testującego.