Karty graficzne

Testy: Company of Heroes

Kompania braci - wymagający RTS za sprawą efektów specjalnych, rozbudowanej fizyki oraz wysokiego AI przeciwników. Tu także sprawdzimy wydajność w trybie DX10.

Narzędzie testujace: wbudowany benchmark

ustawienia
jakość Ultra
DX9
jakość Ultra
DX10
jakość shaderów 
wysokie
wysokie DX10
jakość modeli
wysokie
wysokie
Szczegółowość tekstur
Ultra
Ultra
Cienie
wysokie
wysokie
Odbicia
wysokie
wysokie
Szczegółowość budynków 
wysokie
wysokie
Fizyka
wysokie
wysokie
Jakość drzew
wysokie
wysokie
Szczegółowość terenu
wysokie
Ultra
Jakość efektów 
Ultra
Ultra
Zagęszczenie efektów 
Ultra
Ultra
Ślady na obiektach
włączone
włączone
Szczegółowość modeli
100%
100%



Jeżeli w DX9c nowe Radeony sprawują się dosyć przyzwoicie, to już pod Vistą widać, że sterowniki nie do końca dopracowano. Całościowo jednak, w tej grze, dosyć dobrze prezentuje się HD3850, który okazuje się być lepszym wyborem od GeForce'a 8800GTS z "tylko" 320megabajtami pamięci. Nowe Radeony HD3800 wciąż jednak cierpią na tę samą przypadłość co seria HD2900/2600, a mianowicie znaczny spadek wydajności po uaktywnieniu anty-aliasingu.