Kompania braci - wymagający RTS za sprawą efektów specjalnych, rozbudowanej fizyki oraz wysokiego AI przeciwników. Tu także sprawdzimy wydajność w trybie DX10.

Narzędzie testujace: wbudowany benchmark
ustawienia | jakość Ultra DX9 | jakość Ultra DX10 |
| jakość shaderów | wysokie | wysokie DX10 |
| jakość modeli | wysokie | wysokie |
| Szczegółowość tekstur | Ultra | Ultra |
| Cienie | wysokie | wysokie |
| Odbicia | wysokie | wysokie |
| Szczegółowość budynków | wysokie | wysokie |
| Fizyka | wysokie | wysokie |
| Jakość drzew | wysokie | wysokie |
| Szczegółowość terenu | wysokie | Ultra |
| Jakość efektów | Ultra | Ultra |
| Zagęszczenie efektów | Ultra | Ultra |
| Ślady na obiektach | włączone | włączone |
| Szczegółowość modeli | 100% | 100% |


Jeżeli w DX9c nowe Radeony sprawują się dosyć przyzwoicie, to już pod Vistą widać, że sterowniki nie do końca dopracowano. Całościowo jednak, w tej grze, dosyć dobrze prezentuje się HD3850, który okazuje się być lepszym wyborem od GeForce'a 8800GTS z "tylko" 320megabajtami pamięci. Nowe Radeony HD3800 wciąż jednak cierpią na tę samą przypadłość co seria HD2900/2600, a mianowicie znaczny spadek wydajności po uaktywnieniu anty-aliasingu.



