Kompania braci - wymagający RTS za sprawą efektów specjalnych, rozbudowanej fizyki oraz wysokiego AI przeciwników. Tu także sprawdzimy wydajność w trybie DX10.

Narzędzie testujace: wbudowany benchmark
ustawienia  | jakość        Ultra DX9  | jakość        Ultra DX10  | 
| jakość shaderów | wysokie  | wysokie DX10  | 
| jakość modeli | wysokie  | wysokie  | 
| Szczegółowość tekstur | Ultra  | Ultra  | 
| Cienie | wysokie  | wysokie  | 
| Odbicia | wysokie  | wysokie  | 
| Szczegółowość budynków | wysokie  | wysokie  | 
| Fizyka | wysokie  | wysokie  | 
| Jakość drzew | wysokie  | wysokie  | 
| Szczegółowość terenu | wysokie  | Ultra  | 
| Jakość efektów | Ultra  | Ultra  | 
| Zagęszczenie efektów | Ultra  | Ultra  | 
| Ślady na obiektach | włączone  | włączone  | 
| Szczegółowość modeli | 100%  | 100%  | 


Jeżeli w DX9c nowe Radeony sprawują się dosyć przyzwoicie, to już pod Vistą widać, że sterowniki nie do końca dopracowano. Całościowo jednak, w tej grze, dosyć dobrze prezentuje się HD3850, który okazuje się być lepszym wyborem od GeForce'a 8800GTS z "tylko" 320megabajtami pamięci. Nowe Radeony HD3800 wciąż jednak cierpią na tę samą przypadłość co seria HD2900/2600, a mianowicie znaczny spadek wydajności po uaktywnieniu anty-aliasingu.



