Karty graficzne

Max Payne 3, Metro: Last Light, Tomb Raider

Max Payne 3

Max Payne 3

Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16

AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 86
69
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 85
56
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) 84
56
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 83
60
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 82
55
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) 78
48
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) 75
53
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 73
47
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) 61
37
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 61
37
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16

AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 77
53
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) 70
47
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 69
45
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 66
43
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 61
44
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) 56
40
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) 55
39
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 54
36
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) 45
31
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 44
30
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Ta gra wymaga przynajmniej 50 kl./s, aby móc swobodnie przechodzić kolejne zadania i eliminacje wrogów. Prezentowana dziś karta graficzna bez większych problemów osiągała dużo więcej w wymagającym trybie obrazu 2560x1600 pikseli.

 

Metro: Last Light

Metro: Last Light

Metro: Last Light
1920x1080 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16

Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) 66
56
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 60
52
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) 52
45
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) 50
44
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) 48
41
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) 40
35
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) 40
35
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 37
32
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Metro: Last Light
2560x1600 - Najwyższe, SSAA x2, AF x16

Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) 35
33
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 32
29
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) 28
24
Sapphire HD 7970 Vapor-X 3GB (1050/1500) 27
23
Nvidia GTX 680 2GB (1006/1502) 26
23
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) 21
18
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) 20
18
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 18
16
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Ta wymagająca strzelanka potrzebuje dużej mocy obliczeniowej od karty graficznej i procesora. Po samych wynikach widać, że Zotac GeForce GTX 780 AMP! bardzo dobrze spisał się w podstawowej rozdzielczości obrazu 1920x1080. Niestety, wyższa powodowała już znaczący spadek wyświetlanych kl./s.

 

Tomb Raider

Tomb Raider

Tomb Raider
1920x1080, Najwyższe detale, FXAA, AF x16

AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 85
78
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 75
65
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) 66
61
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 61
57
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 53
45
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) 53
44
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 51
43
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) 44
40
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) 38
33
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 34
30
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Tomb Raider
2560x1600, Najwyższe detale, FXAA, AF x16

AMD Radeon 7990 6GB (1000/1500) 57
45
GeForce GTX Titan 6GB (836/1502) 45
37
Zotac GTX 780 AMP! 3GB (1006/1552) 41
37
Zotac GeForce GTX 780 3GB (863/1502) 36
34
Radeon HD 7970 GE 3GB (1000/1500) 30
26
GeForce GTX 770 2GB (1046/1753) 30
23
Gigabyte HD 7950 3GB (850/1250) 27
24
GeForce GTX 680 2GB (1006/1502) 27
22
GeForce GTX 760 2GB (980/1502) 23
19
GeForce GTX 660 Ti 2GB (915/1502) 20
17
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

 

Na koniec pozostało nam sprawdzenie możliwości w świetnej przygodówce Tomb Raider. Nowość od firmy Zotac notowała ok. 5 kl./s więcej od wersji GeForce GTX 780 ze standardowymi parametrami pracy (tryb Full HD). Po podniesieniu poprzeczki i włączeniu gry w rozdzielczości 2560x1600, akcelerator wyświetlał grafikę na granicy płynności. Przewaga nad „referentem” wynosiła w tym przypadku również 5 kl./s.