Komentarze

  • Metro: Exodus - druga gra z ray-tracingiem i DLSS

    Ocena komentarza: 1
    Nie mogę się już doczekać aby zobaczyć pełne możliwości RTXów w tej grze! Screeny zapowiadają fenomenalny wręcz poziom graficzny przepiękne oświetlenie z raytracingiem i turbodoładowanie z DLSS.
    To będzie na prawdę fenomenalna gra.

    70

  • To jest Anthem - nowa seria materiałów wideo przybliżających grę

    Ocena komentarza: 3
    Mam wrażenie, że z powodu oszałamiającej wręcz ilości materiałów na temat tej gry już ją przeszedłem i co najmniej o połowę straciłem nią zainteresowanie z tego powodu.
    Jeżeli nie zobaczę tam porządnej kampanii fabularnej dla jednego gracza potraktuję tą grę jak Destiny 2, czyli może kupię po kilku latach w jakiejś fajnej promocji.


    9

  • Sony testuje chip dla PlayStation 5 - 8 rdzeni AMD Zen i grafika Navi [AKT.]

    Ocena komentarza: -5
    Oczywiście, że Raytracing będzie technologią co najmniej oczekiwaną i bez niej kolejna generacja będzie po prostu starociami na starcie.

    116

  • Mocne pecetowe granie czyli moja przygoda z Creative Sound BlasterX AE-5

    Ocena komentarza: 0
    Używam wyłącznie wyjścia optycznego do amplitunera. Jaki format dźwięku ta karta przez to wejście (bitstream) jest w stanie dostarczyć??
    DTS 5.1, 7.1, itp...???
    W teście słowa na temat tego wyjścia chyba dość popularnego nie ma..

    45

  • Benchmark Final Fantasy XV kontra GeForce GTX 1080 Ti

    Ocena komentarza: 1
    A dlaczego gra znów nie obsługuje konfiguracji wielokartowych i tutaj mam na myśli karty Nvidii...???

    33

  • Acer Predator XB271HU – gracze będą zadowoleni

    Ocena komentarza: 0
    Dziękuję Ci za wyjaśnienie.
    Czyli nie jest to duplikowanie klatek jak potrafi bodajże chyba jeden z monitorów gamingowych EIZO.

    Zgadzam się z Tobą, powyżej 60 fps to zawsze niemal zażynanie kart graficznych bo wtedy te często muszą pracować na pełnym obciążeniu czyli najlepiej z wyłączonym vsync.
    Myślę, że o wiele lepszym rozwiązaniem jest zatem zakup monitora 60Hz 4K z G-sync i ewentualnie odpalanie gier w takiej rozdzielczości, a jeśli fps spadną poniżej 60, to wtedy działa nam Gsync, a my nie widzimy dzielącego się obrazu ani mikro przycięć.

    15

  • Acer Predator XB271HU – gracze będą zadowoleni

    Ocena komentarza: 0
    Wytłumaczcie mi proszę 1 rzecz..

    Mam włączoną grę w 60Hz-ile klatek wtedy wyświetla monitor?
    Czy ilość klatek w grze = ilości Hz?
    Czy można np. ustawić tak aby w grze było 60 FPS, a monitor pracował w 144Hz?

    Czy w tym monitorze 144 Hz = wyłącznie 144 FPS w grze?

    Będę wdzięczny za wyjaśnienie mi tego.

    15

  • Doom w rozdzielczości 1080p i 60 fps

    Ocena komentarza: 0
    Jeśli nowy cudowny silnik id Tech 6 jak poprzednik nie będzie KOMPLETNIE działał na konfiguracji Multi GPU i taj jak np. w Rage, Wolfenstein, trzeba będzie mieć ustawione pojedyncze GPU, to uśmieję się do łez z wszelkich deklaracji, a Doomowi podziękuję :).

    28

  • Debiut pecetowego Batman: Arkham Knight zaczyna się od katastrofy

    Ocena komentarza: 2
    Jak każda poprzednia część ta też jest skopana!:)
    Nieźle.. W poprzednich SLI bardzo źle działało i była mikro przycięcia, a teraz wypuścili kolejnego klona.. Aż dziw bierze, że Nvidia się jeszcze arogancko tą grą chwali na swoich stronach.
    No ale Watch Dogs też się chwaliła..

    Będę jeszcze prorokiem i od razu przepowiem, że producenci gry tych mankamentów nie poprawią.. Tak już zostanie może z niewielkim poprawieniem stabilności gry, żeby w ogóle grać się w nią dało..

    Brawo. No to teraz pozostaje czekać na kolejny hit tym razem od ID Software, czyli DOOM, gdzie po raz kolejny będzie super silnik graficzny, który w ogóle nie obsługuje konfiguracji wielokartowych!!:))) Przy DOOMIE najlepiej wyłączyć SLI.. Ale Tym Nvidia chwaliła się już nie będzie.

    188

  • Czy Ubisoft pogorszy grafikę w The Division - a jeśli tak, to dlaczego?

    Ocena komentarza: 2
    Sprawa jest oczywista.
    Po tym jak zrobili przy premierze WD i jak ta gra mimo sporego opóźnienia działa na PC, Podobnie będą robili z The Division.
    To są te same engine we wszystkich tych grach albo nieznacznie modyfikowane
    Będzie dokładnie tak ja w przypadku WD. Graficznie wersje konsolowe od PC nie mogą się przecież zbytnio różnić..
    Od razu podam też ewentualne wymagania na VRAM karty:
    Tekstury średnie 3GG (przy WD brak opisu ile ma mieć karta w menu gry)
    Tekstury wysokie 5GB (przy WD opis dla kart z 2GB VRAM gra realnie ładuje powyżej 3 GB)
    Tekstury ultra 6 i więcej GB (przy WD opis dla kart z 3GB VRAM, tutaj trzeba by zapytać właścicieli Titana ile vramu przy tym ustawieniu zajmuje gra).
    Na stronie Nvidii-dla kart z 3GBVRAM - jak leci wszystkie ustawienia na ULTRA!

    Gra WD grywalna na ustawieniach tekstur Medium, bo tylo wtedy nie występuje intensywny Shuttering! :)

    W WD ubisoft jak i Nvidia na swoich stronach kłamią podając ten parametr ponieważ zużycie rzeczywiste VRAM znacznie różni się od zalecanego dla tych ustawień i mniej więcej odpowiada właśnie tym opisanym wyżej.

    Osobiście sam straciłem do tej firmy całkowicie zaufanie i jakąkolwiek kolejną ich grę wpierw sobie sprawdzę, nim zdecyduję się na jej zakup. Preorder-na pewno nie!

    Pamiętajmy zatem też, że od czasu prezentacji, trzeba następnie pogorszyć grafikę, czyli dopasować ją do wydajności zaje...cie szybkich i nowoczesnych konsol 4-tej generacji. A potem już nic jak tylko grać..

    73

  • Ubisoft już przebąkuje o opóźnieniu Assassin's Creed: Unity na PC

    Ocena komentarza: 0
    Sprawa jest oczywista.
    Po tym jak zrobili przy premierze WD i jak ta gra mimo sporego opóźnienia działa na PC, chcą uniknąć podobnej sytuacji z Assasinem.
    To są te sam engine we wszystkich tych grach albo nieznacznie modyfikowane, a Ubisoft się wydawało, że wypuszczenie na PC niegrywalnego z powodu shutteringu bubla o tytuleWatch Dogs ujdzie im płazem. Tym czasem wystarczy poczytać na samym forum Ubisoft, co ludzie wypisują.

    Osobiście sam straciłem do tej firmy całkowicie zaufanie i Jakąkolwiek kolejną ich grę wpierw sobie sprawdzę, nim zdecyduję się na jej zakup. Preorder-na pewno nie!

    Pamiętajmy też, że od czasu prezentacji, trzeba jeszcze pogorszyć grafikę, czyli dopasować ją do wydajności zaje...cie szybkich i nowoczesnych konsol 4-tej generacji. A potem już nic jak tylko grać..

    17

  • Tak wygląda rozgrywka w Assassin's Creed: Unity

    Ocena komentarza: 0
    A ile VRAM będzie potrzebować..? 6GB?
    Na filmiku widać, że coś tnie się przy ruchu, podobnie jak w Watch Dogs.

    10

  • Pierwsze wrażenia z Watch_Dogs – słodki-gorzki smak hakowania

    Ocena komentarza: 0
    BIBKU, Twoja gra zachowuje się dokładnie tak samo - skup się proszę na tej części:

    "Gra ma natomiast dziwne zapotrzebowanie na pamięć karty.
    Ultra - w menu gry napisano dla kart z 3GB RAM - gra tnie się na maxa, ponieważ zapotrzebowanie jest wyższe, bo pamięć zajęta jest w 100% (pokazuje to EVGA Precision).
    Ustawienie wysokie - w grze dla kart z 2GB RAM. Gra tnie się mniej ale tnie nadal, ponieważ pamięć zajęta jest w granicach 98%.
    Ja nie wiem o co tutaj chodzi-na dodatek tekstury wysokie od ultra są dużo brzydsze.. Jak zatem powstała gra we współpracy z Nvidią, gdzie Nvidia na swojej sztandarowej karcie seria 780 GTX montuje 3GB RAM, a gra nagle potrzebuje dużo więcej..??? Na wysokich też podchodzi zużycie pamięci pod 3GB. Na stronie zaś Geforce.com Watch Dogs wychwalany pod niebiosa przez Nvidię w obszernym artykule o wodotryskach w grze w tabeli ustawień podaje dla GTX 780 TI tekstury na Ultra...
    Może chodzi o jakąś tajną wersję tej karty a nie referent Nvidii z np. 5GB RAMU... a może Nvidia ma inne karty, a te wypuszczone na rynek są również inne?"

    93

  • Pierwsze wrażenia z Watch_Dogs – słodki-gorzki smak hakowania

    Ocena komentarza: 0
    Słuchajcie-jak z tą płynnością gry?? Chcę ją sobie kupić ale najpierw przetestowałem "demo" i powiem Wam, że ta gra się tnie przy każdym szybszym ruchu kamery niemiłosiernie!
    Ta wersja nie jest już z kopaniem bitcoinów zaznaczam.
    Mam SLI 3x780 i po prostu brak słów, jak ta gra chodzi!!!

    Bardzo proszę nawet o kilka opinii ludzi, którzy już zakupili tą grę, jak chodzi-w zasadzie interesują mnie tylko ustawienia Ultra, bo po to mam taką nie inną konfigurację. Jeżeli jednak Ubisoft wraz z Nvidią nie potrafi wypuścić na rynek dobrze działającego produktu, to niebawem odinstalowuję nawet wersję "demo" i omijam tą grę szerokim łukiem.

    Dodam jeszcze, że byłem i nadal jestem ogromnie napalony na tą grę ale wiecie... Rage, Wolfenstein, ostatni Batman, te gry oraz niejedna inna dobitnie pokazały, że nie warto robić preorderów (ja na nie zrobiłem) i otrzymałem produkty nie obsługujące kompletnie SLI, tnące się na pojedynczej karcie na full detalach. Dlatego nie wiem jak inni ale ja już zaprzestałem płynięcia z nurtem i jaraniem się podretuszowanymi pokazami, by ponownie totalnie się rozczarować.

    Gra ma natomiast dziwne zapotrzebowanie na pamięć karty.
    Ultra - w menu gry napisano dla kart z 3GB RAM - gra tnie się na maxa, ponieważ zapotrzebowanie jest wyższe, bo pamięć zajęta jest w 100% (pokazuje to EVGA Precision).
    Ustawienie wysokie - w grze dla kart z 2GB RAM. Gra tnie się mniej ale tnie nadal, ponieważ pamięć zajęta jest w granicach 98%.
    Ja nie wiem o co tutaj chodzi-na dodatek tekstury wysokie od ultra są dużo brzydsze.. Jak zatem powstała gra we współpracy z Nvidią, gdzie Nvidia na swojej sztandarowej karcie seria 780 GTX montuje 3GB RAM, a gra nagle potrzebuje dużo więcej..??? Na wysokich też podchodzi zużycie pamięci pod 3GB. Na stronie zaś Geforce.com Watch Dogs wychwalany pod niebiosa przez Nvidię w obszernym artykule o wodotryskach w grze w tabeli ustawień podaje dla GTX 780 TI tekstury na Ultra...
    Może chodzi o jakąś tajną wersję tej karty a nie referent Nvidii z np. 5GB RAMU... a może Nvidia ma inne karty, a te wypuszczone na rynek są również inne?

    93

  • Need for Speed: Rivals - port nowej generacji

    Ocena komentarza: 0
    Niestety jest bardzo źle. Jeśli szybko nie wypuszczą porządnego patcha, to kaplica.
    Grać się nie da. 30FPS i do tego zła optymalizacja bo gra się rwie. Obecnie nie ma na nią profilu w SLI ale można ustawić na metodę klatek naprzemiennych 2. Jeśli ustawi się na max grafikę, to ok 20, 35% zajętości przypada w czasie grania na obie karty.

    Jeżeli zmniejszy się wszystko na min, to gra i tak ma nieprzyjemnie skoki i szarpania obrazu, więc tutaj nawet 30 klatek nie pomaga.

    Kupując ją nie spodziewałem się i nie uwierzyłbym w życiu, że w dzisiejszych czasach można wypuścić tak spieprzony produkt i to jeszcze wyścigi, gdzie płynność rozgrywki to raczej podstawa.
    Jakby mi ktoś powiedział, że gra będzie miała 30fps, to bym go po prostu wyśmiał.

    Obecnie produkt NIEGRYWALNY. Jeżeli nie popracują nad optymalizacją i 60FPS w kolejne NFS będę grał wyłącznie w wersjach pirackich i w życiu nie zaufam im i nie kupię nowej odsłony bez uprzedniego jej sprawdzenia.

    Dodam tylko, że dokładnie tak samo było z ostatnim Most Wanted-grafika skakała bardzo długo i grać się generalnie nie dawało, karty w SLI nie dawały rady itp. Po długim dopiero czasie wyszedł patch i wtedy wszystko jak ręką odjął. Obecnie rozgrywka (mechanika, płynność) jest bardzo przyjemna.

    Tylko na Boga - ile razy można robią taką powtórkę z historii...???

    Brak słów, szlag mnie jasny trafia jak myślę o tym wszystkim.

    57

  • Sterowniki NVIDIA 280.26 WHQL są wadliwe

    Ocena komentarza: 0
    Nvidia podniosła napięcia na GPU o stopień wszystkim, tego jakoś nikt nie pisze, tylko zamieszczają zdjęcia z palącymi się albo wybuchającymi kartami-bardzo inteligentne...

    Sama Nvidia też jakoś nie napisała o tej zmianie w dok, technicznej przy ostatnich driverach. W wersji beta ich już ta zmiana była.

    Jak ktoś w 3D miał 1005mv to teraz ma 1013mv.
    Jak ktoż miał 103mv, to teraz ma 1025mv. Nie wiem do jakiego poziomu to max jest.

    Ja mam SLI gtx 580 OC i poza tym nie zauważyłem niczego niepokojącego, a opisanego w tym artykule.

    I jedyne co bardzo mi się nie podoba, to niepoinformowanie użytkowników o tak istotnej zmianie jak podniesienie napięcia.. Ale 580 często zawiesząły się w nowych grach Crysis 2 lub FEAR 3 albo wywalało do pulpitu z powodu dużego obciążenia GPU i zbyt małego napięcia właśnie. Ale i tak o takich zmianach się informuje. A co jeżeli ktoś sobie wgrał bios i ustawił 1025mv, to teraz ma 1036mv...?! A to już powoduje konkretny wzrost temp w trybie 3D. W innych trybach jakichkolwiek zmian nie zauważam.

    133

  • Sterowniki NVIDIA 280.26 WHQL są wadliwe

    Ocena komentarza: 0
    Zmiana napięcia na wyższe

    133