• benchmark.pl
  • Gry
  • Ubisoft przeprasza za Assassin’s Creed: Unity - będą darmowe dodatki i gry
Gry

Ubisoft przeprasza za Assassin’s Creed: Unity - będą darmowe dodatki i gry

z dnia 2014-11-27
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
24 komentarze Dyskutuj z nami

Wygląda na to, że producent wreszcie dojrzał do tego, aby przyjąć na siebie ciężar krytyki.

Assassin’s Creed: Unity gra

Temat Assassin's Creed: Unity, a konkretnie szeregu błędów, jakimi naszpikowana jest ta produkcja poruszany jest od dnia premiery aż do dziś. Wygląda na to, że producent wreszcie dojrzał do tego, aby przyjąć na siebie ciężar krytyki.

Bardzo długo próbowano bagatelizować sprawę, a nawet zrzucać odpowiedzialność na AMD. Gracze cały czas jednak naciskali i wreszcie się chyba doczekali. Ubisoft po pierwsze przeprosił, a po drugie postanowił przygotować coś w ramach rekompensaty.

"Niestety, w chwili premiery, ogólna jakość gry została zmniejszona przez błędy i niespodziewane problemy techniczne. W imieniu studia Ubisoft i zespołu tworzącego Assassin’s Creed: Unity chcę za to szczerze przeprosić. [...] Aby pokazać naszą wdzięczność za nieustające wsparcie, udostępnimy pierwsze DLC do Assassin’s Creed: Unity (Dead Kings) za darmo dla wszystkich graczy. Dla posiadaczy Season Passa będziemy oferować dodatkowo jedną z gier Ubisofu za darmo." - Yannis Mallat, CEO Ubisoft Montreal & Toronto

O jakich grach mowa? Wbrew pozorom nie chodzi tutaj o byle jakie tytuły. Producent zdecydował się bowiem oddać w ręce graczy, którzy zakupili przepustkę sezonową do Assassin’s Creed: Unity (aktualnie jej sprzedaż została wstrzymana), jedną z następujących pozycji:

Wkrótce pojawić mają się szczegóły dotyczące pobrania wybranej przez siebie gry. Czy taka forma rekompensaty jest Waszym zdaniem wystarczająca?

Ten artykuł pochodzi ze strony benchmark.pl

Źródło: vg247, assassinscreed.ubi

marketplace

Komentarze

24
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Czyli to nie wina AMD? A więc wszyscy zostali oszukani. Pozew zbiorowy by im się przydał.
  • avatar
    Nie zdziwiłbym się jakby te ich "przeprosiny" i "zadośćuczynienie" były zaplanowane już wcześniej.
  • avatar
    Do tej pory jakoś te wszystkie bugi w grach omijały mnie szerokim łukiem. ACU jest inne, najnormalniej w świecie cholera mnie bierze przy tej grze. Niech sobie ubi wsadzi te dodatki gdzie słońce nie dochodzi i naprawi samą grę! Bo przy tym co ten ich super produkt reprezentuje na dzień dzisiejszy to dodatku i tak nie uruchomię - szkoda nerwów.
  • avatar
    ''Niestety, w chwili premiery, ogólna jakość gry została zmniejszona przez błędy i niespodziewane problemy techniczne''.
    Buahaha, ''niespodziewane'', a gdzie jakiekolwiek testy przed premierą, gra jest zabugowana nawet na konsolach..
  • avatar
    u mnie na low gra chodzi o około 20% szybciej niż na max detalach.
    30 vs 25fps :D
  • avatar
    hmm powiem szczerze, że przeszedłem cały wątek główny i poza nielicznymi freezami ekranu na kilka sekund - żadnych innych poważniejszych błędów nie doświadczyłem. Co prawda specjalnie dla tej gry "pożyczyłem" z pracy drugiego GF970 do SLI by uniknąć problemów z płynnością gry, to zastanawia mnie ta fal krytyki pod tym tytułem - rozumiem, że optymalizacja może być skopana i gra może słabo chodzić na słabszych sprzętach, stąd niekończący się hejt. Mimo wszystko uważam, że jakość oprawy wizualnej, detali itp. jest fantastyczna i nie dziwie się, czemu takie wymagania ma ten tytuł.

    czy możecie podzielić się konkretami jakie to bugi uniemożliwiają Wam rozgrywkę ( nie licząc szybkości działania gry i jej płynności - bo tutaj problem leży w słabym sprzęcie)
    Zaloguj się
    -6
  • avatar
    przeprosiny przyjete, a czy obiecuja poprawe ?
    Zaloguj się
    -14
  • avatar
    u mnie na low gra chodzi o około 20% szybciej niż na max detalach.
    30 vs 25fps :D
    Zaloguj się
  • avatar
    Ja ubolewam nad faktem że mój kilkuletni ale przecież nie najsłabszy jeszcze komputer ledwo daje radę z tą grą.

    Jednak grę przechodzę na ustawieniach Ultra High i Full HD. Ta gra wygląda obłędnie i w zasadzie większą przyjemność sprawia mi podziwianie grafiki niż przechodzenie misji.

    Pierwsza gra do której muszę tak ekstremalnie kręcić kartę graficzną.

    No i szkoda że część obliczeń nie poszła na procesor. W zasadzie gra cały czas wykorzystuje ledwo 50% mocy lekko podkręconego i5 2500K.

    Wielu graczy i recenzentów pisze że ta gra potrzebuje 2 i więcej GB pamięci graficznej. Jakoś nie widzę problemów z doczytywaniem tekstur i dziwnymi zjawiskami posiadając tylko 1,5GB.
    Zaloguj się