Gry komputerowe

Prezentacja Need for Speed: Rivals na Gamescom 2013

opublikowano przez Mateusz Tomczak w dniu 2013-08-20

Targi Gamescom 2013 wyraźnie nabierają tempa. Najlepiej świadczy o tym chyba szybka przejażdżka z Need for Speed: Rivals.

Need for Speed: Rivals gra zwiastun

Targi Gamescom 2013 wyraźnie nabierają tempa. Najlepiej świadczy o tym chyba szybka przejażdżka z Need for Speed: Rivals.

Choć seria ta złapała ostatnio zadyszkę, to i tak może pochwalić się ogromną rzeszą fanów. Nic dziwnego zatem, że EA bardzo dba o otoczkę wokół tego tytułu i co jakiś czas publikuje bardzo skrupulatnie przygotowane materiały. Produkcja przygotowywana przez studio Ghost Games musiała zostać zatem zabrana na tak ważną imprezę, jaką bez wątpienia jest kolejny Gamescom.

Na okoliczność targów przygotowane zostały dwa materiały wideo. Pierwszy przedstawia to, w jaki sposób gracze będą mogli zmieniać wygląd zewnętrzny swoich ulubionych aut. Choć obiecano tutaj mnóstwo kombinacji, to trudno oprzeć się wrażeniu, że większość z możliwości sprowadza się do zmiany koloru poszczególnych elementów pojazdów. Na szczęście nie obyło się bez fragmentów rozgrywki.


Kolejne wideo to już zwiastun, który w szybkim tempie przypina nam o rywalizacji pomiędzy policjantami, a kierowcami lubującymi się w nielegalnych wyścigach, jaka rozgrywać będzie się na ulicach miasta Redview County.


Źródło: youtube, facebook

marketplace

Komentarze

19
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Seria się już dawno skonczyła niestety :(
    Zaloguj się
    23
  • avatar
    Zastanawia mnie, czemu gameplay się tak tnie? Czyżby powtórka z Most Wanted i brak optymalizacji połączony z fps cap rodem z konsol ustawionym na 30fps? Jeśli tak to rzeczywiście seria się już skończyła...
  • avatar
    Nareszcie wraca ferrari... szkoda tylko że w takiej szmirze. Pospolita zręcznościówka. Seria na dnie i 2 metry mułu. Jedyny ratunek projekt cars...
    Zaloguj się
  • avatar
    Też właśnie zauważyłem że strasznie tnie. Chyba się już nigdy nie doczekam powrotu do NFS PORSHE 2000 eh:(
    Zaloguj się
  • avatar
    Wlasnie tez tak sobie mysle jak Wy, kiedys to bylo fajne NFS, a teraz... taki syf, takiego gniota zrobi z tej legendarnej serii. Szok :(
    Hot Pursuit IIII bylo naprawde spoko ale najlepiej wspominam Porsche 2000 ze wzgledu na bardzo fajny model jazdy. Obecnie to straszna lipa- lecisz ze 150km/h wpadasz w bande i jedziesz dalej(ba wlasnie odkryles najlepszy sposob na pokonanie zakretu). W Porsche szczegolnie na tych najlepszych porszakach wystarczyl jeden blad- np zbyt szybkie wjechanie w zakret czy za duzo gazu- i juz mielismy po wyscigu.
    EA obecnie to juz strasznie zamula- co chwile nowy nfs, kazdy ma taki sam syfny model jazdy, kilka nowych swiecacych wozkow i sposobow malowania. Ile mozna spamowac ludzi w ten sposob? Sytuacja przypomina mi to co kilka lat temu dzialo sie z fifa- gameplay byl taki ze zbieralo sie na wymioty a EA Sports robilo dobra mine do zlej gry dodajac co roku jakies pierdoly.
  • avatar
    Ten gameplay to nic ciekawego, kolejny odgrzewany kotlet. Nie będę pisał i powtarzał się, kiedy to NFS się skończył, który był najlepszy itp. Jestem starej daty :P i doskonale pamiętam początki NFS, a wtedy jeszcze TNFS.... R.I.P
  • avatar
    A ja i tak dalej czekam na kontynuacje Undergrounda ;)
    Zaloguj się
  • avatar
    To przecież jest to samo badziewie co The Run.
  • avatar
    Kolejny NFS na który wszyscy narzekają a i tak się dobrze sprzeda.
  • avatar
    Nawet z torrentow bym tego nie pobral, a co dopiero kupil ; o
  • avatar
    W nowszej odsłonie Most Wanted z zeszłego roku który spierdzielił Criterion dali ten niepotrzebny bug z serii burnout, że przy każdym uderzeniu MUSI być badziewna powtórka która trwa zbyt długo i NIE DA SIĘ TEGO CI?ULSTWA WYŁĄCZYĆ! Miejmy nadzieje, że chociaż to poprawią... Albo ciśniesz prosta, z daleka widzisz auto przed soba, ale choćbys skrecał nie wiem jak to i tak w nie uczapisz, jakby magnes je przyciągał, BO TAK ZOSTAŁ NAPISANY SKRYPT! "Modelu jazdy" raczej nie komentuje...
  • avatar
    Już widać że znów fizyka o kant d. Szkoda że nie umieją zrobić gry na poziomie NFSV