Internet

TeamViewer debiutuje w home.pl! Skorzystaj ze zniżki na start!

artykuł sponsorowany, przeczytasz w 2 min.

Aplikacja TeamViewer 14 to jedno z najpopularniejszych i najchętniej wykorzystywanych narzędzi używanych do zdalnego udostępniania pulpitu. Produkt ten jest teraz dostępny ofercie home.pl i oferuje zniżkę, dzięki której można zaoszczędzić ponad 1600 zł.

Do czego służy TeamViewer?

Kto z nas nie naprawiał tacie lub mamie komputera przez telefon? Obsługa domowego “klienta” nie zawsze była łatwa, nie widząc tego, co dzieję się na pulpicie. Tak samo dzieje się przy prowadzeniu biznesu, który ma oferuje pomoc klientowi na odległość. Ten problem z ogromnym powodzeniem rozwiązuje właśnie TeamViewer. Aplikacja pozwala na połączenie się z pulpitem klienta i wykonaniu instalacji lub poprawki błędów za niego. Nowa wersja aplikacji pozwala także na połączenia się z urządzeniami mobilnymi (Android i iOS).

TeamViewer w home.pl - szczecińska firma rozwija swoje portfolio

home.pl kojarzy się głównie z domenami i hostingiem. Jednak od kilku lat firma rozwija swoją ofertę o aplikacje zewnętrzne takie jak Office 365, G Suite czy oprogramowanie antywirusowe. Teraz do grona niezawodnych aplikacji biurowych, backupowych oraz antywirusowych dołącza TeamViewer 14, który uzupełni ofertę home.pl o popularne narzędzie służące do zdalnego udostępniania pulpitu.

Wraz z rozwojem oferty home.pl otrzymywaliśmy wiele zapytań klientów o dostępność usługi TeamViewer. Obsługując naszych klientów, sami bardzo często korzystamy ze zdalnego wsparcia za pomocą TeamViewera, stąd wiemy, jak ta usługa bardzo usprawnia codzienną pracę. Tym bardziej miło mi poinformować, że oprogramowanie jest już dostępne w home.pl w 3 planach i z polską fakturą VAT.

- Dariusz Kowalski
Head of Marketplace w home.pl

Promocja na start – TeamViewer 14 tańszy aż o 25%!

Z okazji Black Week firma przygotowała specjalny rabat. Kupując dowolną wersję TeamViewer (Business, Premium lub Corporate) w home.pl, zaoszczędzisz aż 25%. Dzięki temu w przypadku zakupu najwyższego planu - zaoszczędzisz aż 1600 zł.

Jakie pakiety oferuje aplikacja TeamViewer 14 od home.pl?

TeamViewer 14 dostępny jest w trzech planach, dzięki którym uruchomisz zdalne sesje i zapewnisz profesjonalną usługę swoim klientom. Z oferty home.pl wybierz:

Plan Business, którego licencja pozwoli Tobie zainstalować TeamViewer 14 na trzech urządzeniach (np. komputer, smartfon, tablet) i prowadzić sesję, zdalnie obsługując klientów.

W Planie Premium zainstalujesz TeamViewer na dowolnej liczbie urządzeń, dzięki czemu wszyscy pracownicy mają możliwość zainicjowania sesji zdalnej, lecz w dowolnym momencie może być aktywna tylko jedna sesja. Dodatkowo, Plan Premium posiada dostęp do zaawansowanych informacji o urządzeniach oraz rejestruje, jakie połączenia zostały wykonane.

Plan Corporate przeznaczony jest dla firm, które potrzebują obsłużyć wielu klientów na raz. W tym planie aplikacja TeamViewer może być zainstalowana na dowolnej liczbie urządzeń i w jednym momencie mogą być aktywne aż 3 sesje zdalne.

Jako najbardziej z rozbudowanych planów, Plan Corporate rozszerza dodatkowe funkcje Planu Premium o m.in. możliwość nawiązywania kilku połączeń jednocześnie oraz raportowanie na potrzeby audytów.

Szczegóły oferty TeamViewer od home.pl znajdziesz TUTAJ.

zobacz przeceny

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Za reklamowanie home.pl powinno się z automatu dostawać zarzuty od prokuratora.
    • avatar
      podkrecony
      0
      "szczecińska firma" - zanim ich niemcy wykupili to byl by jeszcze argument, ale teraz mogliscie sobie darowac ;)
      generalnie z roku na rok drozej i jak ktos nie jest uwiazany brakiem wiedzy lub z lenistwa, to warto sie rozgladac bo na rynku sa podobne firmy sporo tansze, a nawet z kapitalem w PL
      • avatar
        axelbest
        0
        Ja mam coraz wieksza awersje do teamviewera. Nie ma sensownej cenowo licencji na moje potrzeby. Czasami korzystam z teamviewera w pracy (ale mimo wszystko nie wykorzystuje go komercyjnie) np zapomnę jakichś plików z domowego kompa, albo musze dziewczynie cos szybko pomoc zrobić. Niestety TeamViewer wykrywa najwyraźniej sieć jak firmową (nie wiem jakim cudem) i krzyczy, że łamie licencję. Używam TV może raz, góra dwa razy w miesiącu - łączny czas połączenia to 10 minut. Raz na kilka miesięcy mam jakąś dłuższą sesję, np gdy robie porzadki na dysku będąc w innym mieście. Mam przypiętych 6 komputerów (stacjonarke, 2 moje laptopy, 1 dziewczyny, 1 lapek rodzicow i 1 tesciow), taki zestaw nie łapie się na plan za 1035zł. No sorrki, ale ponad tysiak za tak sporadyczne uzycie to duzo.

        TeamViewer ma duzego minusa, bo wycofał całkowicie licencję life-time, teraz po prostu chce więcej kasy od stanowiska. Zapłaciłbym nawet i 5 tysi jednorazowo, gdyby była opcja lifetime-self-hosted (postawiłby to na NAS'ie) na 15 urządzeń (kompy/smartfony)
        • avatar
          sapphire9550
          0
          Przy łączeniu się do kilku komputerów (wciąż niekomercyjnie!) z różną częstotliwością po prostu się TeamViewer nie nadaje, bo ma przesadne wyczulenie na "użytek komercyjny". W skrajnym przypadku nawet kilkukrotne pod rząd podłączanie się do jednego stanowiska zdalnego (problemy z łącznością) wzbudza alert i dziękuję dobranoc, kończysz z minutowymi połączeniami nawet po miesiącu nieużywania. Są metody na kasowanie tego stanu, ale szkoda nerwów i zachodu - jak dotąd AnyDesk jest akceptowalnym zamiennikiem bez wkur**ania się.
          • avatar
            bonio89
            0
            Powiem tak home.pl to dno pod względem obsługi klienta. Ceny kosmos.
            Najlepsza oferta na duże skrzynki mailowe, mam 2TB i mogę ustawić dowolną wielkość skrzynki.
            Odnośnie TV, polecam się zapoznać z Anydesk, sam wybrałem licencje od nich. W 1 przypadku TV się spisywał lepiej gdyż nie zrywał połączenia. Generalnie jak ktoś nie patrzy na cenę to chyba warto pchać się w TV dla zespołu.