• benchmark.pl
  • Gry
  • Nieprzewidywalny, klimatyczny i zatrważający - taki ma być Alien: Isolation
Gry

Nieprzewidywalny, klimatyczny i zatrważający - taki ma być Alien: Isolation

przeczytasz w 1 min.

Aż chciałoby się zagrać.

Alien Isolation obcy

Już wiemy, że powstaje i mamy ogromne oczekiwania. Mowa tu o grze Alien: Isolation, której twórcy stale podkręcają temperaturę wokół swojego nowego dzieła. Według tych informacji – tytuł ten będzie nieprzewidywalny, klimatyczny i zatrważający. Są tu jacyś chętni?

Zacznijmy od informacji, którą dyrektor kreatywny gry Alien: Isolation Alistair Hope przekazał redakcji magazynu Edge. W wywiadzie twórca zdradził, że studio czerpie inspiracje z takich tytułów jak Dead Space oraz Resident Evil. No, przynajmniej ich pierwsze odsłony, które koncentrowały się przede wszystkim na straszeniu i niepokojeniu gracza.

Według Hope’a współczesne gry nie potrafią tak przerażać, jak klasyki gatunku. Niesamowicie bogate arsenały i filmowe scenki – to najbardziej, jego zdaniem, psuje klimat nowych gier. Dlatego też w Alien: Isolation do dyspozycji gracza oddany zostanie taki ekwipunek, jakiego stworzenie lub chociaż wyobrażenie możliwe było w 1979 roku. Dodatkiem jest nietypowa oprawa audiowizualna, przypominająca jakość kaset VHS.

Alien Isolation statek

Co godne odnotowania, gra Alien: Isolation ma być oskryptowana w tak niewielkim stopniu, jak to tylko możliwe. – „Szybko doszliśmy to wniosku, że horrory z oskryptowanymi punktami kontrolnymi nie są w stanie nikogo wystraszyć” – skomentował główny projektant gry, Gary Napper.

„Chcieliśmy wykreować nieprzewidywalnego Obcego, który może pojawić się w każdej chwili obok nas. Równie ważne jest to, czy Obcy jest gdzieś przy nas, czy też w ogóle go nie ma. Być może ukrył się właśnie w ciemnym kącie pokoju. My jednak tego nie wiemy. Wy też nie. Jedynym sposobem, by się przekonać jest sprawdzenie samemu czy tam na nas nie czeka” – wyjaśnił Jude Bond z Creative Assembly.

Alien Isolation radar

Data premiery gry nie została jeszcze ujawniona. Wiemy natomiast, że platformami docelowymi są komputery osobiste oraz konsole PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One i Xbox 360.

Źródło: DualShockers, Examiner, CinemaBlend, VG247

Komentarze

15
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Łukasz9365
    19
    Nie będzie jak Colonial Marines, to będzie dobrze. Dziękuję to tyle.
    • avatar
      IronFe
      4
      hehehhe taka samą śpiewkę (lub podobną) słyszeliśmy już przy Aliens: Colonial Marines. Poczekam na recenzje gry w sieci
      • avatar
        AlphaGUnit
        2
        Wiem, że nie powinienem ale bardzo liczę na to, że zrobią to jak należy. Zagrałoby się w dobrego, przyprawiającego o zawał na każdym kroku, OBCEGO : )
        • avatar
          Loled
          1
          AvP (1999) te nocki w kafejce... koledzy którzy ciebie zabijają jak chcesz się schować w bunkrze bo myśleli, że jesteś alienem ahh te czasy dobrych rozpierduch :) pograłbym znowu w dobrego AvP na multi.
          • avatar
            Konto usunięte
            1
            Musi byc DYNAMIKA AKCJi a Alieny musza atakowac i poruszac sie szybko do tego dreszczowa muzyka i Hit gwarantowany a GRAFIKA TO PODSTAWA więc lepiej niech nie zmarnuja szansy jaka mają Trzeci raz juz jej nie dostana
            • avatar
              Kropeczka
              0
              Każdy producent nie takie obietnice składa, a później już wiemy jak jest.........
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                Jeżeli główne założenia twórców zostaną spełnione, to otrzymamy kapitalny survival-horror. Trzymam kciuki. Nie można z góry pisać, że coś będzie złe i porównywać to do Colonial Marines.

                Panowie nie ma co siać pesymistycznej wizji. Trochę cierpliwości, aż to się urealni i zobaczymy co otrzymamy.
                • avatar
                  Konto usunięte
                  0
                  Może być jeden z lepszych tytułów w 2014 (przy założeniu, że nie przesuną daty premiery). Ciekawe jak Creative Assembly poradzą sobie z tematem i specyfiką gry.
                  • avatar
                    maker
                    0
                    "Ksenomorfa jednak nie będziemy mogli w żaden sposób zgładzić, a najlepszymi sposobami na przetrwanie będą: ucieczka, odwrócenie uwagi przeciwnika i umiejętne korzystanie z kryjówek". Colonial Marines nie pykło to teraz idą w innym kierunku zamiast naprawić pierwsze. Świetnie gra w której będę ukrywał i uciekał przed ksenomorfem odrazu staje się bardziej ekscytująca... W ogóle sama fabuła w roli której wcielamy się w Amandę córkę Ripley powala...
                    • avatar
                      Razyq
                      0
                      „Szybko doszliśmy to wniosku, że horrory z oskryptowanymi punktami kontrolnymi nie są w stanie nikogo wystraszyć”

                      błąd chyba powinno być do a nie to :)