Internet

Apple Music się otwiera. Skorzystamy z usługi w przeglądarce

z dnia 17-04-2020
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
2 komentarze Dyskutuj z nami

Apple Music nie jest już przywiązane do aplikacji. Teraz z usługi skorzystamy także z poziomu przeglądarki internetowej, przypominamy więc, jak w ogóle prezentuje się jej oferta.

Apple Music w przeglądarce wreszcie działa

Wielu z was może zastanawiać się czy lepiej wybrać Spotify czy Tidal. Dlaczego jednak ograniczać wybór do tych dwóch platform? Warto też wziąć pod uwagę usługę Apple Music, szczególnie że teraz jest wreszcie dostępna także z poziomu przeglądarki, a nie tylko w aplikacji. Interfejs wersji WWW wygląda bardzo podobnie do tego, jaki znamy z programu na macOS, więc można tylko przyklasnąć. 

Apple Music screen

Na początek przypomnijmy, że…

Apple Music to: 

  • ponad 60 milionów utworów do słuchania bez limitów, 
  • teksty piosenek i materiały wideo na wyłączność, 
  • stacje radiowe z całego świata na żywo, 
  • możliwość pobierania i słuchania muzyki offline
  • własne listy odtwarzania i spersonalizowane rekomendacje
  • możliwość śledzenia aktywności swoich znajomych 
  • oraz – oczywiście – brak jakichkolwiek reklam.

Ile kosztuje Apple Music? Cóż, to zależy

Podstawowy pakiet Apple Music kosztuje 19,99 zł miesięcznie i jest kierowany do pojedynczych użytkowników. Jeśli jednak jesteś studentką lub studentem, to możesz korzystać z usługi za połowę tej kwoty (9,99 zł). Oprócz tego do wyboru mamy jeszcze zestaw rodzinny dla maksymalnie sześciu osób mieszkających pod jednym dachem – kosztuje 29,99 zł, więc jeśli faktycznie zrzucałaby się szóstka, to wychodzi zaledwie po „piątce” na głowę. 

Dobra wiadomość jest taka, że nie musisz od razu płacić, bo najpierw przysługuje ci bezpłatny test. W Apple Music okres próbny trwa aż 3 miesiące, więc masz nawet więcej czasu niż potrzeba, by wyrobić sobie zdanie i mieć pewność co do tego, czy warto wydać na tę usługę swoje pieniądze. 

Apple Music screen

Abonament kosztuje tyle, co u konkurencji, a biblioteka utworów jest równie obszerna. Według mnie więc oferta Apple Music wygląda przyzwoicie i teraz – gdy usługa bez problemu działa w przeglądarce – jest to opcja, którą jak najbardziej warto rozważyć. Nie bez powodu zresztą serwis giganta z nadgryzionym jabłkiem w logo zajmuje drugie miejsce w rankingu popularności, przegrywając jedynie ze Spotify.  

Źródło: Apple Insider, MSPowerUser, Apple, informacja własna

Czytaj dalej o streamingu muzyki: 

Komentarze

2
Zaloguj się, żeby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Amazon music i tak lepsze!
  • avatar
    Do Spotify to i tak nie ma startu... Gdzie plan free? Nie ma. Zasób muzyki zauważalnie słabszy niż w Spotify, a cena ta sama jak w Premium na Spoti. Brak klienta dla wielu urządzeń/systemów, zaś Spotify działa niemalże na kalkulatorze. Interfejs w aplikacji jakiś toporny. Tak można wymieniać. Jak dla mnie to apka dla fana produktów z logo "nadgryzionego japka, drążonego przez robaka" :)