Gry

CryEngine 3: Kolejna prezentacja możliwości silnika

Sebastian Ogłoziński | Redaktor serwisu benchmark.pl
Autor: Sebastian Ogłoziński
39 komentarzy Dyskutuj z nami

Redakcję zagranicznego serwisu IGN spotkał niezwykły zaszczyt, jakim jest możliwość obejrzenia pokazu, na którym zaprezentowano dema technologiczne i możliwości nowego silnika CryEngine 3. Z wykorzystaniem tego silnika powstanie przede wszystkim kolejna część Crysisa, przeznaczona na PC, X360 i PS3.

Przedstawione filmy, zrealizowane zostały specjalnie na jutrzejsze (19 sierpnia 2009 roku) targi GamesCom. Podczas ogłądania prezentacji filmowych, nie trudno zauważyć ogromną elastyczność CryEngine 3. Dokonywanie zmian może odbywać się w czasie rzeczywistym, a wszystkie modyfikacje widoczne są od razu na każdej platformie. Trzeba wspomnieć również o tym, iż CryEngine 3 jest nie tylko tworzony z myślą o obecnych konsolach, ale także o ich następcach.

Flash HD (192MB) / Flash SD (58MB)

Flash HD (192MB) / Flash SD (58MB)

źródło: Gry-Online, Voodoo Extreme

Komentarze

39
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    e jakos takiej duzej rewolucji nie ma
  • avatar
    Konto usunięte
    A gdzie czasy gdzie liczyła się fabuła a nie grafika??
  • avatar
    Konto usunięte
    Ciekawe czy chociaż będzie zoptymalizowany :D
  • avatar
    Konto usunięte
    Jak bedzie taka grafa jak w obecnym Crysis, to w full HD na konsolach bedziemy mieli dwie klatki na minute. he he he
  • avatar
    ivanos
    Patrząc na fimiki prezentujące nowy silnik Cry Engine 3 nie widzę nic nowego.Cieniowanie i wszystkie reflexy świetlne są wręcz takie same jak w Crysis Warhead.Można żywić nadzieję że nowy Cry Engine 3 będzie po prostu o wiele lepiej zoptymalizowany od poprzedniego Cry Engine 2.
  • avatar
    Konto usunięte
    "CryEngine 3 jest nie tylko tworzony z myślą o obecnych konsolach, ale także o ich następcach."
    czyli nie bedzie ani na obecne ani na nastepne konsole tak?
    bo tak wynika z tych slow
  • avatar
    Konto usunięte
    Ale na pleju się cieło :) Na xpudle jakoś to lepiej chodziło.
  • avatar
    Terrorek
    bd sie cieło x_X
  • avatar
    warcab
    Mam nadzieje ,że będzie dobrze zoptymalizowany ;)
  • avatar
    _shaq_
    Ciekawe jakie będą wymagania sprzętowe do tej gry. Ciekawe czy się zauważy dużą różnicę w trakcie gry. Widzę, że release date dla Crysis 2 jak na razie ustawiony na koniec 2010.
  • avatar
    agnus
    Obejrzałem filmiki. Tak naprawdę edytor landscape'ów "real time" to nic wielkiego - to jest stosowane już od lat. Tutaj Crytek nie pokazał żadnego nowum, chyba że dla niezorientowanych :)

    Paradoksalnie uważam że najgorszym elementem jest aktualnie woda, a przede wszystkim jej interakcja z gruntem, brzegiem itd. Nad tym muszą popracować choć zdaję sobie sprawę że to kolosalny materiał do obrobienia (by zrobić "naturalną" wodę).
    Czas Farcry, kiedy ludzie zachwycali się nad falkami już minął. Teraz chcą wody rozbijającej się o skały, plusków, jej wpływu na otoczenie..

    Generalnie fajna grafa ale nie ma takiego skoku jak w przypadku drugiego Cryengine.
    Zauważyliście że pokazywane było na Windows XP? :P
  • avatar
    Konto usunięte
    Zostało udowodnione, że CryEngine 3 jest słabszy i mniej szczegółowy od CryEngine 2, wystarczy dobrze poszukać...
  • avatar
    Konto usunięte
    a zauważyliście jak w tym korytarzu na początku filmiku tnie się na 360 i PS3, a na PC działa płynnie? xD
    a tak na marginesie to CryEngine 3 na DX9? (na filmie gościu używa XP)
  • avatar
    Konto usunięte
    to ciekawe jakie wymagania będą miały te gry z ów silnikiem zapewne i7 i 2x gtx295 będą miały co robić :D a my dalej nie pogramy na full detalach z konkretną rozdzielczością :D
  • avatar
    Konto usunięte
    Zapewne znowu będzie nasz ukochany tryb 'Entuzjasta'. Tylko że tym razem będzie wymagał DX11 (w7) :)
  • avatar
    Spichris
    I odpalał się na XP w DX9 po podmiance plików ini...
  • avatar
    Lightning
    niech kombinują z poprawianiem grafiki -> byle tylko nie będzie trzeba zmieniać kart graficznych