Gry

Twórcy BioShocka znów zachwycają – oto Judas

przeczytasz w 1 min.

Jeśli uwielbiasz rozgrywkę i klimat w stylu BioShocka, to Judas pewnie cię zachwyci. Pierwsza zapowiedź gry wywołuje bardzo pozytywne emocje!

Zobacz oficjalny zwiastun Judas – zapowiedź gry twórców BioShocka

Galę The Game Awards 2022 swoją obecnością uświetniła ekipa Ghost Story Games, której mózgiem kreatywnym jest Ken Levine – człowiek odpowiedzialny za System Shock 2, BioShock i BioShock Infinite. Zaprosił do współpracy programistów z Irrational Games, by tworzyć wyjątkowo klimatyczne i oparte na pasjonującej narracji produkcje. Zapowiedziany podczas tego wydarzenia Judas jest pierwszą z nich. 

Czym jest Judas?

To pierwszoosobowa strzelanka skupiona na fabule i przeznaczona do solowej rozgrywki. Trafiamy w niej na pokład rozpadającego się statku kosmicznego, gdzie jako Judas walczymy o przetrwanie, poprzez zawieranie i zrywanie sojuszy z najgorszymi wrogami. 

Judas 1Judas 2

Całość, choć osadzona w zupełnie nowym uniwersum, rzeczywiście wygląda jakby miała coś wspólnego z BioShockiem, co trudno ocenić inaczej niż pozytywnie. Więcej na razie nie wiemy. No, może tyle, że… 

Judas 3Judas 4

Judas zmierza na pecety i konsole

Ekipa Ghost Story Games oficjalnie zapowiedziała, że gra Judas trafi na konsole PlayStation 5 i Xbox Series X|S, a także na komputery osobiste (poprzez Steam i Epic Games Store). Niestety nie znamy jeszcze daty premiery. 

Źródło: The Game Awards

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Bazyliszek
    3
    Był Bioshock pod wodą i w chmurach. Czas na kosmos.
    • avatar
      Kasuja Wpisy Automatem
      0
      może być ciekawe. oby nie przegięli z wymaganiami dla GPU. do tej pory się zastanawiam, czemu producenci na platformę PC nie wydają gry z dwoma wariantami wymagań, wersję max i wersję ekonomiczną? tak wiem, można obniżyć detale. ale komputer i tak musi się męczyć ze skalowaniem tekstur, i wyszukiwaniem w ogromie ogromnych plików właściwych tekstur słabszych lub mocniejszych.

      Dla przykładu są takie gry jak World of Tanks czy WarThunder. Obydwie gry oferują wersje ze standardowymi oszczędnymi teksturami i modelami, oferują też wersje wysoko detaliczne. każdy wybiera to co zechce.

      czy tak mogłaby mieć większość gier?

      Witaj!

      Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
      Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

      Połącz konto już teraz.

      Zaloguj przez 1Login