Gry

Twórcy BioShocka znów zachwycają – oto Judas

przeczytasz w 1 min.

Jeśli uwielbiasz rozgrywkę i klimat w stylu BioShocka, to Judas pewnie cię zachwyci. Pierwsza zapowiedź gry wywołuje bardzo pozytywne emocje!

Zobacz oficjalny zwiastun Judas – zapowiedź gry twórców BioShocka

Galę The Game Awards 2022 swoją obecnością uświetniła ekipa Ghost Story Games, której mózgiem kreatywnym jest Ken Levine – człowiek odpowiedzialny za System Shock 2, BioShock i BioShock Infinite. Zaprosił do współpracy programistów z Irrational Games, by tworzyć wyjątkowo klimatyczne i oparte na pasjonującej narracji produkcje. Zapowiedziany podczas tego wydarzenia Judas jest pierwszą z nich. 

Czym jest Judas?

To pierwszoosobowa strzelanka skupiona na fabule i przeznaczona do solowej rozgrywki. Trafiamy w niej na pokład rozpadającego się statku kosmicznego, gdzie jako Judas walczymy o przetrwanie, poprzez zawieranie i zrywanie sojuszy z najgorszymi wrogami. 

Judas 1Judas 2

Całość, choć osadzona w zupełnie nowym uniwersum, rzeczywiście wygląda jakby miała coś wspólnego z BioShockiem, co trudno ocenić inaczej niż pozytywnie. Więcej na razie nie wiemy. No, może tyle, że… 

Judas 3Judas 4

Judas zmierza na pecety i konsole

Ekipa Ghost Story Games oficjalnie zapowiedziała, że gra Judas trafi na konsole PlayStation 5 i Xbox Series X|S, a także na komputery osobiste (poprzez Steam i Epic Games Store). Niestety nie znamy jeszcze daty premiery. 

Źródło: The Game Awards

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Bazyliszek
    3
    Był Bioshock pod wodą i w chmurach. Czas na kosmos.
    • avatar
      Kasuja Wpisy Automatem
      0
      może być ciekawe. oby nie przegięli z wymaganiami dla GPU. do tej pory się zastanawiam, czemu producenci na platformę PC nie wydają gry z dwoma wariantami wymagań, wersję max i wersję ekonomiczną? tak wiem, można obniżyć detale. ale komputer i tak musi się męczyć ze skalowaniem tekstur, i wyszukiwaniem w ogromie ogromnych plików właściwych tekstur słabszych lub mocniejszych.

      Dla przykładu są takie gry jak World of Tanks czy WarThunder. Obydwie gry oferują wersje ze standardowymi oszczędnymi teksturami i modelami, oferują też wersje wysoko detaliczne. każdy wybiera to co zechce.

      czy tak mogłaby mieć większość gier?