• benchmark.pl
  • Gry
  • NFS: Hot Pursuit Remastered bez tajemnic - gameplay, wymagania, cena i lista aut
Gry

NFS: Hot Pursuit Remastered bez tajemnic - gameplay, wymagania, cena i lista aut

z dnia
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
21 komentarzy Dyskutuj z nami

Need for Speed: Hot Pursuit Remastered nie jest może dokładnie tym, na co czekaliśmy, ale to każdy sam musi ocenić, czy jest to coś dla niego, czy też nie. Mam kilka informacji, które mogą w tym pomóc.

Need for Speed: Hot Pursuit Remastered - warto czy nie warto?

Wczoraj „Elektronicy” zapowiedzieli Need for Speed: Hot Pursuit Remastered – odświeżoną wersję może i dobrze ocenianej, ale wcale nie najbardziej uwielbianej ani nawet najbardziej charakterystycznej odsłony tej serii. Mało tego – trzeba się dobrze przypatrzeć, by dostrzec oznaki tego „odświeżenia”, no ale przynajmniej zagramy na nowych konsolach (chociaż i tak nie tych najnowszych, tylko obecnych). Plusem na pewno jest też obecność wszystkich dodatków w pakiecie, ale czy warto będzie ruszyć do sklepów? 

Za odświeżone Hot Pursuit zapłacimy 170-180 złotych. Sporo, biorąc pod uwagę niewiele wprowadzonych zmian (a na razie nic nie wskazuje na to, by miało ich być dużo), ale też nie ma przesady, więc nie zamierzam wyrokować w tym miejscu, że nie warto. Na pewno jednak zachęcę cię do sprawdzenia tego niespełna 30-minutowego gameplaya z kanału Game Riot (niekoniecznie w całości).

Zobacz najnowszy gameplay Need for Speed: Hot Pursuit Remastered: 

Wśród informacji, które wysypały się zaraz po oficjalnej prezentacji gry, pojawiła się pełna lista samochodów, którymi przyjdzie nam pojeździć w Need for Speed: Hot Pursuit Remastered. W porównaniu do Forzy czy Gran Turismo nie jest szczególnie imponujący, ale liczący 77 pozycji wykaz mimo wszystko może się podobać. Zresztą zerknij sam: 

Oto wszystkie samochody w Need for Speed: Hot Pursuit Remastered:

  • Alfa Romeo 8C Competizione Spider
  • Alfa Romeo 8C Competizione
  • Aston Martin DBS Volante
  • Aston Martin DBS
  • Aston Martin V12 Vantage
  • Aston Martin One-77
  • Audi TT RS
  • Audi R8 Spyder 5.2 FSI quattro
  • Audi R8 Coupe 5.2 FSI quattro
  • Bentley Continental Supersports Coupe
  • Bentley Continental Supersports Convertible
  • BMW Z4 sDrive35is
  • BMW M3 E92
  • BMW M6 Convertible
  • Bugatti Veyron 16.4
  • Bugatti Veyron 16.4 Super Sport
  • Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport
  • Chevrolet Camaro SS
  • Chevrolet Corvette Grand Sport
  • Chevrolet Corvette ZR1
  • Chevrolet Corvette Z06
  • Dodge Charger SRT8
  • Dodge Challenger SRT8
  • Dodge Viper SRT10 ACR
  • Dodge Viper SRT10
  • Dodge Viper SRT10 Final Edition
  • Ford Crown Victoria Interceptor
  • Ford GT
  • Ford GT500 Super Snake
  • Ford GT500 Shelby
  • Ford Police Interceptor Concept
  • Gumpert Apollo S
  • Jaguar XKR
  • Koenigsegg CCX
  • Koenigsegg CCXR Edition
  • Koenigsegg Agera
  • Lamborghini Countach 5000 QV
  • Lamborghini Diablo SV
  • Lamborghini Gallardo LP 550-2 Valentino Balboni
  • Lamborghini Gallardo Spyder LP 560-4
  • Lamborghini Gallardo LP 560-4
  • Lamborghini Gallardo LP 570-4 Superleggera
  • Lamborghini Sesto Elemento
  • Lamborghini Murciélago LP 640
  • Lamborghini Murciélago LP 650-4 Roadster
  • Lamborghini Murciélago LP 670-4 SuperVeloce
  • Lamborghini Reventón Roadster
  • Lamborghini Reventón
  • Maserati GranCabrio
  • Maserati GranTurismo S
  • Maserati Quattroporte Sport GT S
  • Mazda RX-8
  • McLaren MP4-12C
  • McLaren F1
  • Mercedes SL 65 AMG Black Series
  • Mercedes SLS AMG
  • Mitsubishi Lancer Evolution X
  • Nissan 370Z Roadster
  • Nissan 370Z
  • Nissan GT-R SpecV
  • Pagani Zonda Cinque (NFS Edition)
  • Pagani Zonda Cinque Roadster
  • Pagani Zonda Cinque Roadster (NFS Edition)
  • Pagani Zonda Cinque
  • Porsche 911 GT2 RS
  • Porsche 911 GT3 RS
  • Porsche 911 Speedster
  • Porsche 911 Targa 4S
  • Porsche 911 Turbo S Cabriolet
  • Porsche 911 Turbo 1982
  • Porsche 918 Spyder
  • Porsche Boxster Spyder
  • Porsche Carrera GT
  • Porsche Cayman S
  • Porsche Panamera Turbo
  • Porsche 959
  • Subaru Impreza WRX STI

Sprawdź, czy ci ruszy Need for Speed: Hot Pursuit Remastered - wymagania

Need for Speed: Hot Pursuit Remastered trafi nie tylko na PlayStation 4, Xbox One i Nintendo Switch, ale też na pecety. Jeśli właśnie ta ostatnia wersja jest czymś dla ciebie, zerknij na wymagania, żeby się upewnić, że twój komputer jest gotowy… 

Konfiguracja minimalna: 

  • System operacyjny: 64-bitowy Windows 10
  • Procesor: Intel Core i3-2120 lub AMD Phenom II X4 945
  • Pamięć: 8 GB RAM i 45 GB miejsca na dysku
  • Karta graficzna: GeForce GTS 450 lub Radeon HD 5750

Konfiguracja zalecana: 

  • System operacyjny: 64-bitowy Windows 10
  • Procesor: Intel Core i5-350K lub AMD FX-8350
  • Pamięć: 8 GB RAM i 45 GB miejsca na dysku
  • Karta graficzna: GeForce GTX 660 lub Radeon R9 270X

Jeśli nadal jesteś zainteresowany, to wiedz, że premiera Need for Speed: Hot Pursuit Remastered odbędzie się 6 listopada

Źródło: EA, Dark Side of Gaming, Game Riot, informacja własna

Czytaj dalej o grach wyścigowych: 

Komentarze

21
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    emilstw
    To jest gameplay z remastera czy z 2010 roku? Przecież to jest jakiś śmiech na sali xD
    15
  • avatar
    KingLee
    Yyyy, no to fajna gierka była ale po tylu latach w zasadzie jest to samo - nawet trasa bez zmian. Jedyny plus to może być to, że znowu na serwerach pojawią się gracze do zabawy online i tyle. Za to mogę dać 2-3 dychy, ale nie 170 zeta.
  • avatar
    Caarn
    redaktor żartuje? oczywiście, że nie warto. należy piętnować takie zagrania ze strony EA.
    Nie ma żadnej różnicy
  • avatar
    papuas
    Co to za model procesora "Intel Core i5-350K" ?
  • avatar
    Pawel23021990
    Odgrzewany kotlecik z zeskrobana plesnia podany 2 raz... dawno tak slabego remastera nie widzialem. Brak slow !!!
  • avatar
    Erikson83
    Czemu tye remastery robią takie cienkie ?
  • avatar
    kitamo
    https://www.youtube.com/watch?v=21qljPi5iIE

    Roznica jest kolosalna!
    Szczególnie widać ja w cenie.

    wystarczy do gry za 20zl dopisac REMASTERED i cyk za 200zl
  • avatar
    brettsinclairdannywilde
    Kompletnie bez sensu jak dla mnie, Payback im wyszedł bardzo dobrze, lepiej kilka godzin więcej w nim ograć.
  • avatar
    NasHee
    Wolałbym remaster most wanted, nfs 2, albo ostatecznie carbona... To jest zwykły skok na kasę i to w biały dzień. Hańba wam EA.
  • avatar
    szymcio30
    Po Crysis to kolejny skok na kasę. Zero jakiegokolwiek realizmu fabuły plus beznadziejna grafika. Ta seria już dawno umarła
  • avatar
    Snake73
    Taki "remaster" to można kupić za maksymalnie 19.99.
  • avatar
    Vento87
    ale chu...nia albo zostaliście opłaceni i jesteście sprzedajną piz..ą albo ta gra... ja nie mam gustu. Test wyboru. Czasem by zatrzymać czytelników wystarczy rzetelne informacje a nie skok na kase poprzez promocje czegoś co sami nie akceptujecie. Lepiej powoli budować imperium czytelników niż robić skok :) Pokażcie, że ceebula u was na biurku to nie jest dominująca roślina
  • avatar
    asnex
    Kolejny odgrzewany kotlet. Po co to komu ? Pierwsze wydanie było bez szału a poprawka ma zrobić szał ? Strzelają sobie w pietę znowu.
  • avatar
    gromzjasnegonieba
    widze ze w obecnych czasach
    Remaster=dziala na windows10 +100 do ceny.
  • avatar
    blebIeble
    Need for speed 3
  • avatar
    GEZMO666
    Ruszy na laptopie z 8GB ram, Ryzen 53500U i Vega8?
  • avatar
    Ziomboy451
    Konkretne. Jest info, wszystko co chce wiedzieć. Musza być pewni gry już. Na późnym etapie produkcji musi być. czasami odważny krok to dobry krok
  • avatar
    Rudinxon
    No już mogliby dodać jakieś nowe auta z nowszych NFS. Tak po za tym ja żadnej różnicy nie widzę.