Gry komputerowe

Pillars of Eternity II - zbiórka zakończona, cel osiągnięto 4 razy

z dnia
Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
18 komentarzy Dyskutuj z nami

Ponad 4,4 miliona dolarów zdołała uzbierać ekipa Obsidian Entertainment na grę Pillars of Eternity II: Deadfire. Co to tak właściwie oznacza?

Prosili o 1,1 miliona dolarów, zebrali ponad 4,4 mln. Ekipa Obsidian Entertainment ma powody do zadowolenia, bo najwyraźniej ma spore zaufanie wśród graczy. Ci ostatni też mogą się cieszyć – taki sukces zbiórki oznacza bowiem, że gra Pillars of Eternity II: Deadfire będzie znacznie obszerniejsza niż początkowo zakładano.

Pierwsze Pillars of Eternity było niewiadomą, a mimo to ekipie Obsidian Entertainment udało się zebrać prawie 4 miliony dolarów. Wygląda na to, że twórcy nie zawiedli graczy, bo ci ponownie sięgnęli po portfele i byli jeszcze bardziej hojni niż poprzednio – łącznie ponad 33,5 tysiąca osób wpłaciło nieco ponad 4,4 miliona dolarów, co oznacza osiągnięcie celu cztery razy.

Sukces w postaci osiągnięcia założonego celu twórcy mogli odtrąbić już po 24 godzinach, a w kolejnych dniach kwota na ich koncie sukcesywnie się zwiększała. Przekraczane były kolejne progi, a to oznacza wzbogacenie gry o kolejne elementy. Co gracze zyskają w ten sposób? Liczba elementów jest dość długa i zawiera między innymi:

  • możliwość wybrania jednej z kilku subklas,
  • siódmego towarzysza,
  • polską lokalizację,
  • opcje modyfikacji interfejsu,
  • dwa razy więcej aktorskich nagrań audio,
  • tryb New Game+,
  • orkiestralną ścieżkę dźwiękową,
  • maksymalny poziom postaci zwiększony do 20,
  • zaawansowany system relacji pomiędzy towarzyszami,
  • możliwość zabrania ze sobą 4 pomocników,
  • więcej opcji modernizacji okrętu,
  • więcej wysp do odwiedzenia,
  • więcej rodzajów okrętów
  • oraz inteligentną broń.

Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem gra Pillars of Eternity II: Deadfire wyląduje na pierwszych pecetach mniej więcej w połowie przyszłego roku. Pod względem fabularnym będzie to bezpośrednia kontynuacja, jeśli zaś chodzi o kwestie techniczne to ma być bardziej dynamicznie: pogoda, oświetlenie i misje – wszystko będzie się zmieniać w trakcie rozgrywki.

Źródło: Fig, Obsidian Entertainment

Komentarze

18
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Nie kapuje tego. Zrobili jedynkę zrobili na niej i teraz jeszcze raz zbierają żeby zrobić dwójkę? A gdzie kasa ze sprzedaży jedynki?
    14
  • avatar
    SiLNOR3KI
    Ja się na takie coś nie zgadzam i tego nie kupię ani nie sfinansuję, proste. Nikt mnie nie zmusi, wolę kolejny raz NWN2 przejść. Mi to przypomina kupowanie za komuny na kartki, zresztą, jak ktoś napisał, kto chce to da kasę...
    -1
  • avatar
    Marucins
    Brawo, teraz wszyscy wiedzą że mimo sukcesu nie ma co wykładać kasy na grę z własnej kieszeni. Zrobią to tumany. Dzięki którym rynek gier w obecnych czasach wygląda jak wygląda (optymalizacja, pre-ordery, dlc).
    -2
  • avatar
    leeszaj
    Nieech sie te jebane reklamy ładują w tym samym momencie co strona albo włączam adbloka na wasz portal!!!
  • avatar
    leeszaj
    Właśnie włączyłem adbloka na wasz serwis! Jak naprawicie ładowanie reklam to możecie mnie polizać w buta to może spowrotem go wyłącze.