benchmark.pl należy do grupy Wirtualna Polska Holding. Wirtualna Polska przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklamy, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej.
Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w Internecie będą przetwarzane przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści.
Ponadto Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy z IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy przetwarzają Twoje dane na potrzeby funkcji i funkcji specjalnych, które ułatwiają nam świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklamy, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie: dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i
serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które
są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.
Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich
zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością,
zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich
zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów
przetwarzania Twoich danych znajdują się w
polityce
prywatności.
Komu możemy przekazać dane?Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym
do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w
oparciu o stosowną podstawę prawną.
Jakie masz prawa w stosunku do Twoich
danych?Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać
zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w
polityce
prywatności.
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o
ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu
pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes
administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę
na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie
Twojej dobrowolnej zgody.
Komentarze
(9)DezMond po takich artykułach zazwyczaj jest odwrotnie :) piomiq Niedawno autor opublikował bardzo podobny artykuł o wzrostach cen. antytalent Nie strasz, nie strasz bo sie ze....sz. Bydlaku Kłamiesz dla pieniędzy Silver Analitycy... To chyba polskie sklepy to cali analitycy. Mam w koszyku jedną z pamięci DDR5 i widzę systematycznie zmieniają się jej ceny - zwykle pojedyncze grosze, aby podbić wyświetlenia nie mniej w ciągu 3 tygodni sklep podniósł cenę w sumie o 20 zł. Więc to jest celowa manipulacja - podnoszą w dystrybucji to sprzedawcy oczywiście cyk marżę podniosą a benchmark napisze - kupujcie, bo będzie drożej... TAk - będzie też taniej, bo taka jest tendencja rynkowa a cięcia produkcji wcale nie poprawią sytuacji tych BIEDNYCH producentów. anemusek Jak analitycy wchodzą do akcji to zazwyczaj znaczy, że zabiegi producentów z cięciem produkcji przestały dawać efekty albo dłużej linie nie mogą niszczeć ;)
Zaloguj się, aby komentowaćTu autor wspomina o wzrostach cen w sklepach, ale w żaden sposób tego nie udowadnia. Nie pokazuje jak kształtowały się ceny w ostatnich paru miesiącach, choćby w jednym sklepie.
Autor wkleił jakąś tabelkę, ale żadnych odnośników do źródeł w artykule nie ma. Dlaczego?
Mamy autorowi, piszącemu bardzo dużo clickbajtowych artykułów, wierzyć na słowo?
Pisanie artykułów z clickbajtowymi tytułami raczej nie dodaje wiarygodności autorowi.
I faktycznie jak spojrzymy na spoty i kontrakty to po wzrostach końcem zeszłego roku i wahaniach początkiem tego roku odbiły się od sufitu spadając o 20%, a "płynność rynku" zaliczyła kolaps o 70% (liczba transakcji czyli de facto popyt).
Zabawie się w analityka: obstawiam, że druga połowa roku nie będzie dobra dla producentów, a dla klientów wyśmienita. Ceny zaczną spadać już w Q2.