Karty graficzne

Padła karta graficzna i nie możesz wyjść z domu? PowerColor o Tobie pamięta!

z dnia
Paweł Maziarz | Redaktor serwisu benchmark.pl
9 komentarzy Dyskutuj z nami

Wielu z nas pozostaje w domu lub jest objęta kwarantanną, więc mniej pilne sprawy zwykle są przekładane na późniejszy termin. Taka sytuacja nie ułatwia oddania sprzętu do serwisu. Doskonale wie o tym firma PowerColor, która postanowiła przedłużyć gwarancję na swoje produkty

PowerColor przedłuża gwarancję na karty graficzne

Firma PowerColor opublikowała oświadczenie, gdzie odniosła się do pandemii SARS-CoV-2 i problemów z odsyłką kart graficznych na gwarancję:

W związku z globalnym kryzysem zachorowań na COVID-19, rozumiemy, że są to dla wszystkich krytyczne czasy. [...] rozumiemy, że priorytetem są sprawy związane ze zdrowiem. Wiele osób w trakcie procesu RMA może mieć problem z wysyłką kart do serwisu, dlatego przedłużamy gwarancję o 3 miesiące tym klientom, którym wygasa ona od marca do czerwca 2020 roku.

Oznacza to, że wszyscy klienci, którym gwarancja na produkty PowerColor kończy się między marcem a czerwcem, mogą liczyć na jej przedłużenie o kolejne trzy miesiące. Do tego czasu problem z koronawirusem powinien zniknąć (mamy taką nadzieję).

Warto wspomnieć, że wcześniej na podobną akcję zdecydowała się firma MSI (w jej przypadku udogodnienia dotyczyły jednak tylko tych krajów, gdzie sytuacja z koronawirusem jest najtrudniejsza).

Źródło: PowerColor

Warto zobaczyć również:

Komentarze

9
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    szymcio30
    Osoba fizyczna zgłasza reklamację do sklepu, na podstawie dowodu zakupu, nie ma możliwości zgłoszenia karty bezpośrednio na serwis. Tak mi odpowiedziało szanowne MSI wiec gdy jest zamknięty sklep to już Twój problem. Mi karta graficzna wali artefaktami gwarancja kończy się 30 marca i zostałem z niczym
  • avatar
    Konto usunięte
    Niech dają w końcu do podzespołów komputerowych kartę gwarancyjną i sklep mi nie potrzebny gdy nawet splajtuje.
  • avatar
    tom3636
    Właśnie dlatego kupuje się i5 , i7 a nie Ryzeny.
    -6
  • avatar
    Konto usunięte
    A ja miałem jeszcze lepiej. Mój ASUS RX 570 był kupowany na firmę ale asus realizuje takie gwarancje jak dla klientów indywidualnych czyli 3 lata dlatego własnie ASUS. Ale jest hak w tym że aby oddać kartę musisz to zrobić przez sklep i tu problem bo sklep jej nie przyjmie bo musisz założyć u nich konto firmowe którego nie mam a jako klient nie biznesowy nie mogę jej oddać tak dział sferis.