Gry komputerowe

Turbo Overkill, czyli Quake w cyberpunkowym piekle

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
4 komentarze Dyskutuj z nami

Turbo Overkill to strzelanka dla fanów Quake’a i DOOMa, którzy zawsze marzyli o tym, by siać spustoszenie w cyberpunkowym świecie.

Jak Quake w cyberpunkowym świecie. Oto Turbo Overkill

Oto Turbo Overkill. To dobry tytuł – pasuje do gry tworzonej przez studio Trigger Happy Interactive. Wygląda jak skrzyżowanie Quake’a i DOOMa w cyberpunkowym świecie. Przypomina też trochę dwie polskie produkcje: Hard Reset z 2011 roku i (naprawdę świetne, a wydane niespełna rok temu) Ghostrunner. Jest dynamiczna, zwariowana i już na samym zwiastunie ma w sobie coś, co nie pozwala oderwać wzroku od ekranu. 

Zobacz gameplay Turbo Overkill: 

Ale pomówmy trochę o konkretach. W Turbo Overkill trafiamy do „Neo-raju”, któremu zagrażają rosnące w siłę grupy przestępcze i zdecydowanie zbyt szybko rozwijająca się sztuczna inteligencja. Wcielamy się w zabijakę, mającego… piłę łańcuchową zamiast nogi i zaledwie jedno zadanie do wykonania: wyeliminować każdego, kto wejdzie mu w paradę. Skorzystamy w tym celu z szerokiego wachlarza broni i wykorzystamy modyfikacje ciała, które zaowocują dodatkowymi zdolnościami. Warto będzie też zaglądać tu i tam, bo będzie co nieco do odnalezienia. 

Nie wiemy na razie, kiedy Turbo Overkill zadebiutuje na rynku, ale mamy nadzieję, że szybko, bo już nie możemy się doczekać. A tobie podoba się to, co zaprezentowano na zwiastunie? 

Źródło: Rock Paper Shotgun, Dark Side of Gaming

Czytaj dalej o strzelankach: 

Komentarze

4
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    kok88
    Dawno nie widziałem takiego infantylnego gameplayu, sorka jak się komuś naraziłem :)
    3
  • avatar
    brettsinclairdannywilde
    Graficznie faktycznie momentami przypomina wspomniane 'nasze' produkcje, ale chyba najbardziej Monolithowy 'Kiss Psycho Circus', ale gameplay to znowu czysta kopia serii Serious Sam.
  • avatar
    Przem0l
    Czyli ogólnie pusty świat rodem z CPMA i od czasu do czasu nieruchome cele (przeciwnicy) do oddania celnego strzału. Równie dobrze mogły by być to tarcze, których trafienie odblokowuje dalszy etap. SŁABO.
    Słabo, bo gdyby to było reklamowane jako nowe mapy do CPMA to ok, ale skoro reklamują to jako strzelanka no to sorryyyyy