benchmark.pl należy do grupy Wirtualna Polska Holding. Wirtualna Polska przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklamy, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej.
Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w Internecie będą przetwarzane przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści.
Ponadto Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy z IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy przetwarzają Twoje dane na potrzeby funkcji i funkcji specjalnych, które ułatwiają nam świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklamy, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie: dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i
serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które
są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.
Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich
zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością,
zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich
zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów
przetwarzania Twoich danych znajdują się w
polityce
prywatności.
Komu możemy przekazać dane?Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym
do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w
oparciu o stosowną podstawę prawną.
Jakie masz prawa w stosunku do Twoich
danych?Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać
zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w
polityce
prywatności.
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o
ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu
pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes
administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę
na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie
Twojej dobrowolnej zgody.
Komentarze
(18)Virtus Oby użytkownicy wygrali i na dodatek HP zapłaciła karę finansową. Janisz Wiele lat temu ta firma zbudowała swoją renomę na urządzeniach takich, jak np LaserJet serii 4xxx. Mam w firmie (w umowie serwisowej) drukarki tego typu i jedna z nich już dawno ma na liczniku 1 milion kopii. Są pancerne i po tylu latach mniej zawodne niż jakiekolwiek obecnie produkowane urządzenia, mają modułową konstrukcję ułatwiającą serwis, a większość części eksploatacyjnych jest banalnie łatwa do wymiany. Jednocześnie jednak urządzenia atramentowe tej marki to czysty scam! Nigdy nie poleciłem żadnej drukarki atramentowej tej marki nikomu. Potwornie drogie materiały eksploatacyjne, rachityczna konstrukcja i wysoka awaryjność najczęściej rok;dwa lata po upływie gwarancji, a koszty naprawy oczywiście przekraczające granicę zdrowego rozsądku. Obecnie urządzenia laserowe, czy atramentowe tej marki to badziew z pilśni i dykty o trwałości kilkudziesięciu tysięcy kopii... Jak ktoś waży swój pieniądz (koszty eksploatacji z d...y - trwałość też...), ceni swój czas i zdrowie (szkoda nerwów na walkę z ciągle zacinającym się ustrojstwem - najczęściej wtedy kiedy wydruk potrzebny jest na JUŻ), to HP omija szerokim łukiem. Agencja Nie wiem po co ludzie kupują drukarki HP z tuszami jak od wielu lat jest Epson EcoTank machinesjb Największa petarda to była jeśli posiadało się urządzenie wielofunkcyjne, nie można było skanować dokumentów jeśli tusze były puste KMN123 Konkurencja na rynku plujek jest na tyle duża, że HP za rok będzie mógł zamknąć swoje fabryki. Używam atramentowych drukarek od bardzo dawna i po podobnych doświadczeniach w przeszłości przestałem kupować produkty HP na rzecz Canon-a i Brother-a. Zresztą żaden z modeli nie wytrzymywał dłużej, niż 3-4 lata (wymiana głowic z dyszami nie opłaca się i trzeba kupić nowszy model). Swoją drogą zamienniki przyczyniają się do zmniejszenia żywotności głowic i w wielu przypadkach nie dają takich efektów, co oryginalne tusze. Lecz jest to w gestii użytkownika. Inni producenci poszli w stroną pojemników na tusz obniżając koszt wydruków oryginalnymi tuszami. HP natomiast albo stosuje zintegrowane głowice z tuszami, albo uniemożliwia stosowanie tuszy zamiennych... Ich wybór. Niech jeszcze w laptopach wprowadzą możliwość instalacji tylko produktów od nich (M2, SSD czy pamięci), to świat wkrótce o nich zapomni. biuro74 Potem niech będą pozwy za liczniki druku, za blokowanie funkcjonalności po (w domyśle) przepełnieniu zbiorniczka zużytego tuszu itd. Ciule z ula się znaleźli na czele z Pomysłowym Dobromirem. DezMond zasada jest prosta - nie kupujemy drukarek od HP! shadow_82 Problem w tym, że producenci oferują drukarki po mocno zaniżonych cenach licząc na zwrot w kolejnych tuszach. erystr Mają do tego prawo. Skoro tak twierdzą to pewnie jest to napisane w tym regulaminie podczas instalacji którego i tak nikt nigdy nie czyta xD
Zaloguj się, aby komentowaćJeżeli zamienniki mają być w pełni legitne, to jedynym wyjściem jest podniesienie cen drukarek z 300zł do np. 1000zł (za model podstawowy).
A za drukarki photo / office jet (ze skanerem, duplexem, etc.) brać po 5000zł i się nie patyczkować :)
Zwykle takie ograniczenia i tak dotyczą najtańszych modeli które są sprzedawane po kosztach właśnie po to aby zarabiać na tuszach nierzadko kosztujących w komplecie tyle co druga drukarka albo i więcej ;)
Dlaczego drukarki z dolewanym tuszem ciężko kupić poniżej 800-900zł? Bo producent musi zarobić na drukarce dlatego że tusze kosztują grosze i nie ma nic co by jakkolwiek sprawdziło ich oryginalność...
Takie prawo rynku...