Gry

Warhammer Online – kilka nowych szczegółów

Maciej Piotrowski | Redaktor serwisu benchmark.pl
3 komentarze Dyskutuj z nami

Już za parę dni będzie miała miejsce oficjalna premiera nowej, arcyciekawie zapowiadającej się gry z gatunku mmorpg osadzonej w jednym z bardziej popularnych uniwersum fantasy. Mowa oczywiście o Warhammer Online: Age of Reckoning, której start zaplanowano na dzień 18 września. Dziś natomiast poznaliśmy typy i nazwy serwerów na jakich przyjdzie nam się  prowadzić rozgrywkę.
Twórcy gry  uraczyli więc nas 4 rodzajami serwerów, których opisy znajdziecie poniżej.

Core – umożliwi standardową rozgrywkę z nieograniczoną możliwością starć z innymi graczami, ale tylko na wyznaczonych mapach scenariuszy oraz w konkretnie wydzielonych w tym celu częściach świata gry. Co istotne, do walk PvP niezbędne jest oflagowanie obu postaci w trybie RvR (Realm vs Realm).

Open RvR – pozwoli na nieograniczoną walkę z innymi graczami (stałe oflagowanie postaci RvR), przy czym wyjątkiembędą  tutaj lokacje startowe. Ma to zapobiec „wyżynaniu” graczy niskopoziomowych. Oczywiście starcia PvP mogą odbywać się wyłącznie pomiędzy postaciami z przeciwnych nacji.

Roleplay – sama nazwa wskazuje w tym przypadku z jakim rodzajem rozgrywki będziemy mieli do czynienia na tych serwerach. Miejsca polecane szczególnie tym, który chcą zanurzyć się w uniwersum Warhammera całkowicie i nie straszne im specyficzne prawa rządzące takimi światami.

Roleplay/ Open RvR – połączenie dwóch wcześniej opisywanych serwerów i ich reguł.

Wszystkim zainteresowanym polecam również konkretną listę serwerów zawierającą również ich nazwy, którą można zobaczyć tutaj.
 

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Jest jeden problem. Ci, którzy są obeznani z Warhammerem ta gra zirytuje - zamiast stworzenia klimatu wszechogarniającego chaosu zrobiono klon WoWa. Nie ma szans na walkę między frakcjami Chaosu. Elfy, krasnoludy i ludzie też nie mogą walczyć między sobą.

    Jak twórcy gry wytłumaczą mi, jakim cudem wojownicy Khorne'a będą bez problemu współpracować z czcicielami Slaanesha, albo elfy słuchające się cesarza, to zagram.

    A mógł to być taki fajny, klimatyczny MMO, ale podział na dwie równe części popsuł wszystko. Tak jak wprowadzenie nielimitowanej liczby Jedi zepsuło SWG.

  • avatar
    Konto usunięte
    Przydałaby się edycja komentarzy :E Towarzyszu ta gra to Rozwinięcie DAoC w świecie Warhammera i wyszło im to naprawdę świetnie :D a WoW? toz to farma nic więcej tutaj jest chociaż zabawa :D Może i WoW dawał kiedyś frajdę ale na pewno nie teraz ;)