
Aby zobaczyć różnice przed i po użyciu GPU Tweak, wykonaliśmy szereg testów w grach. Poniżej udostępniliśmy wyniki przy standardowym taktowaniu akceleratora, jak i po maksymalnym podkręceniu.
3DMark 11 - Ogólny wynik
Performance - Średni
| Asus HD 7970 DCUII TOP 3GB (1000/1400) | |
| Asus HD 7970 DCUII TOP 3GB (@1125/1575) |
BattleField 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| Asus HD 7970 DCUII TOP 3GB (1000/1400) | |
| Asus HD 7970 DCUII TOP 3GB (@1125/1575) | |
Crysis 2
1920x1080, Maks. Detale, AF x16
| Asus HD 7970 DCUII TOP 3GB (1000/1400) | |
| Asus HD 7970 DCUII TOP 3GB (@1125/1575) | |
Dirt: Showdown - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AA x4, AF x16
| Asus HD 7970 DCUII TOP 3GB (1000/1400) | |
| Asus HD 7970 DCUII TOP 3GB (@1125/1575) | |
Shogun 2 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16, włączona teselacja
| Asus HD 7970 DCUII TOP 3GB (1000/1400) | |
| Asus HD 7970 DCUII TOP 3GB (@1125/1575) | |
Im bardziej wymagająca gra lub stopień opcji graficznych, tym pożytek z podniesionych parametrów pracy jest lepszy. Choć większość z nas porównuje średnią liczbę kl./s, to równie ważnym czynnikiem odpowiadającym za komfort zabawy jest jej minimalna liczba. Po przetaktowaniu naszego akceleratora, znacznie lepiej grało się zwłaszcza w Crysis 2, który jest obecnie jedną z najbardziej wymagających strzelanek, a przy tym grą piękną pod względem oferowanej grafiki.
Asus HD 7970 DCUII TOP - Temp. rdzenia
Tryby [°C]
| Spoczynek | |
| Gry | |
| Po podkręceniu |
Asus HD 7970 DCUII TOP - Temp. rdzenia
Tryby [°C]
| Saving (950/1400 MHz) | |
| Gaming (1020/1420MHz) | |
| User (1000/1400MHz) |
Sprawdziliśmy także stopień rozgrzewania się akceleratora. Pierwszy wykres przedstawia temperatury chipu w trybie spoczynku, grania oraz po podkręceniu. Na drugim zamieściliśmy różnice pomiędzy dwoma profilami wbudowanymi w GPU Tweak. Dodatkowo, słupek o nazwie „User” oznacza manualne ustawienie pracy wentylatora, w którym jego praca nie jest na tyle uciążliwa, aby przeszkadzać w czasie grania. Udało się w ten sposób zbić o 2 stopnie temperaturę rdzenia graficznego.



