Tabela ustawień
| Maks. | Niskie | |
| Rodzielczość | Zależne od testu | Zależne od testu | 
| Ogólna jakość | Zaawansowane | Zaawansowane | 
| Poziom szczegółów | Wysokie | Niskie | 
| Jakość tekstur | Wysoka | Niska | 
| Jakość cieni | Wysoka | Niska | 
| Jakość efektów | Wysoka | Niska | 
| Antyaliasing | 4x | 1x | 
| Filtr Anizotropowy | 4x | 1x | 
| Synchronizacja pio. | Wyłączone | Wyłączone | 
| HBAO | Włączone | Wyłączone | 
 
Platforma testowa
Karty graficzne
![]()  | 
 
  | 
![]()  | 
 Vintage: brak wsparcia dla shaderów 4.0  | 
Sterowniki, system operacyjny i programy:
- Windows 7 64bit PL
 - DirectX 10.1, 9.0C
 - nVidia: 196.21
 - ATI: Catalyst 10.2
 - Fraps 2.9.6
 
Procedura testowa
Test polegał na zbiegnięciu ścieżką widoczną na screenie na dół i krótkiej wymianie ognia z przeciwnikami. Jest to bardzo wymagająca lokacja, więc ilość kl./s jest relatywnie mała. W całej grze osiągana liczba klatek na sekundę jest znacznie większa. Testy zostały wykonane w trybie DirectX10.












