Gry

Testy wydajności, platforma testowa

Tabela ustawień

  Maks. Niskie
Rodzielczość Zależne od testu Zależne od testu
Ogólna jakość Zaawansowane Zaawansowane
Poziom szczegółów Wysokie Niskie
Jakość tekstur Wysoka Niska
Jakość cieni Wysoka Niska
Jakość efektów Wysoka Niska
Antyaliasing 4x 1x
Filtr Anizotropowy 4x 1x
Synchronizacja pio. Wyłączone Wyłączone
HBAO Włączone Wyłączone


 

Platforma testowa

Procesor:
Intel Core i7 920 @ 4.0 GHz
Bloomfield, 45 nm

Płyta główna:
ASUS Rampage II Extreme, X58
Pamięć:
Kingston HyperX 3GB DDR3 1866MHz
Triple Channel
  Dysk twardy:
Seagate Barracuda 7200.10, 320GB
  Zasilacz:
OCZ 600MXSP 600W

 

Karty graficzne

 

  • ASUS Mars GTX285X2 (4096 MB, GDDR5)
  • Palit GTX275 (896 MB, GDDR3)
  • Gainward GTX260 (1792 MB, GDDR3)
  • Gainward GTS250 (512 MB, GDDR3)
  • ASUS EN9800GT (512 MB, GDDR3)

 

  • HIS 5970 (2048 MB, GDDR5)
  • HIS 5870 (1024 MB, GDDR5)
  • HIS 5850 (1024 MB, GDDR5)
  • Gigabyte HD 4850 (512 MB, GDDR3)
  • HIS 4550 (512 MB, GDDR3)

Vintage: brak wsparcia dla shaderów 4.0

 

Sterowniki, system operacyjny i programy:

  • Windows 7 64bit PL
  • DirectX 10.1, 9.0C
  • nVidia: 196.21
  • ATI: Catalyst 10.2
  • Fraps 2.9.6

Procedura testowa

Test polegał na zbiegnięciu ścieżką widoczną na screenie na dół i krótkiej wymianie ognia z przeciwnikami. Jest to bardzo wymagająca lokacja, więc ilość kl./s jest relatywnie mała. W całej grze osiągana liczba klatek na sekundę jest znacznie większa. Testy zostały wykonane w trybie DirectX10.