Gry

Porównanie ustawień graficznych

przeczytasz w 3 min.

Zobaczmy, jak zmienia się jakość grafiki po zmianie ustawień.

Menu główne ustawień obrazu.

Rozdzielczość ekranu: (zależne od sprzętu) – ustawienia rozdzielczości ekranu zależne od posiadanego przez nas monitora i karty graficznej.

Pełny ekran: (Tak, Nie) – pozwala ustawić grę w oknie, lub na pełnym ekranie.

Gamma: (sterowanie suwakiem) – ustawienia jasności ekranu.

Niski

 
Średni

 
Wysoki

Synchronizacja pionowa: (Tak, Nie) – klatek pochodzących z karty graficznej z szybkością odświeżania monitora (w Hz). Wyłączone do testów.

Jakość tekstur: (Niska, Średnia, Wysoka) – ustawienia jakości, rozdzielczości tekstur. Im ustawienie jest wyższe, tym ostrzejsze i generowane w wyższej rozdzielczości są tekstury.

Wysoka

 
Średnia

 
Niska

Jakość cieniowania tekstur: (Niska, Średnia, Wysoka) – pozwala włączyć/wyłączyć (Niska – cienie wyłączone, Średnia – cienie zostają włączone) cienie rzucane na tekstury i zmienić ich jakość (jakość dobieramy między pozycjami Średnia i Wysoka).

Wysoka

 
Średnia

 
Niska

Szczegółowość cieniowania: (Niska, Średnia, Wysoka) – dzięki tej opcji możemy dostosować jakość cieni rzucanych na wszelkie obiekty w grze. Od tego ustawienia zależeć będzie również, czy cienie mają być wygładzane (Wysoka), czy też nie (Średnia).

Wysoka

 
Średnia

 
Niska

Spójrzmy jeszcze jak gra wygląda na ustawieniach wysokich,  średnich i niskich:

Wysokie

 
Średnie

 
Niskie