Zobaczmy, jak zmienia się jakość grafiki po zmianie ustawień.
Rozdzielczość ekranu: (zależne od sprzętu) – ustawienia rozdzielczości ekranu zależne od posiadanego przez nas monitora i karty graficznej.
Pełny ekran: (Tak, Nie) – pozwala ustawić grę w oknie, lub na pełnym ekranie.
Gamma: (sterowanie suwakiem) – ustawienia jasności ekranu.
Synchronizacja pionowa: (Tak, Nie) – klatek pochodzących z karty graficznej z szybkością odświeżania monitora (w Hz). Wyłączone do testów.
Jakość tekstur: (Niska, Średnia, Wysoka) – ustawienia jakości, rozdzielczości tekstur. Im ustawienie jest wyższe, tym ostrzejsze i generowane w wyższej rozdzielczości są tekstury.
Jakość cieniowania tekstur: (Niska, Średnia, Wysoka) – pozwala włączyć/wyłączyć (Niska – cienie wyłączone, Średnia – cienie zostają włączone) cienie rzucane na tekstury i zmienić ich jakość (jakość dobieramy między pozycjami Średnia i Wysoka).
Szczegółowość cieniowania: (Niska, Średnia, Wysoka) – dzięki tej opcji możemy dostosować jakość cieni rzucanych na wszelkie obiekty w grze. Od tego ustawienia zależeć będzie również, czy cienie mają być wygładzane (Wysoka), czy też nie (Średnia).
Spójrzmy jeszcze jak gra wygląda na ustawieniach wysokich, średnich i niskich: