Gry

Testy wydajności. Opis ustawień. Grafika.

przeczytasz w 1 min.

Grafika w najnowszym Call of Duty stoi na dobrym poziomie, aczkolwiek czasami potrafi pozytywnie zaskoczyć. Gra obsługuje Shadery w wersji 4.0, dzięki czemu cienie, światła, wybuchy i dym są naprawdę ładne. Modele broni, czy postaci wykonane są z najwyższą szczegółowością, naprawdę, w żadnej grze wojennej nie widziałem tak świetnie zrobionych modeli uzbrojenia. Mapy – czy to noc, czy dzień, czy pada deszcz, czy jest słonecznie, każdą z tych sytuacji charakteryzuje niesamowity klimat – oczywiście, gdy pada, wszystko dookoła jest wyraźnie mokre, naprawdę wygląda to świetnie. Niestety, nie obyło się bez kilku bugów, o których później. Do przeprowadzenia testów posłużyła nam następująca

Platforma testowa

  • Intel Core2Duo E8400 @ 3000MHz, 6MB L2
  • Asus P5Q-e, P45
  • Geil Ultra DDR2 800MHz, 2x1GB
  • Samsung 250GB, 7200.10, 16MB Cache
  • Chieftec 620W

Sterowniki, system operacyjny i programy:

  • Windows Vista Ultimate 32bit PL, SP1
  • DirectX 10, 9.0C
  • nVidia: 180.43
  • ATI: Catalyst 8.10
  • Fraps 2.9.4

Karty użyte do testu:

  • ASUS EAH4870X2 2GB
  • PowerColor HD4870 PCS+ 512MB
  • HIS Radeon HD4850 512MB
  • HIS Radeon HD4670 512MB
  • ASUS ENGTX260 TOP 896MB
  • EVGA 9800GTX+ 512MB
  • Zotac GeForce 9800GT 512MB
  • XFX GeForce 9600GSO XXX Edition 384MB
  • Gigabyte GeForce 9600GT 512MB

Przebieg testu:

  • Gra w wersji PL, patch 1.1

Pomiar liczby klatek wykonywany był programem Fraps podczas odtwarzania wcześniej nagranego dema w grze. Nie wykorzystałem wbudowanego licznika klatek, ponieważ wyniki były rozbieżne.