Rozdzielczość: (zależne od sprzętu) – ustawienia rozdzielczości ekranu.
Odświeżanie ekranu: (zależne od sprzętu) – liczba wykonywanych wyświetleń przez monitor w czasie 1s.
Proporcje obrazu: (4:3, 16:9, 16:10, Auto) – ustawienia pomagające rozciągnąć obraz na cały ekran, jeśli gra nie wykryła tego automatycznie.
Anty-aliasing: (Wyłączone, 2x, 4x) – ustawienia wygładzania krawędzi, ma duży wpływ na fps.
Jasność: (sterowane suwakiem) – rozjaśnianie, lub ściemnianie ekranu.
Synchronizuj każdą ramkę: (tak, nie) – synchronizacja klatek pochodzących z kary graficznej z szybkością odświeżania naszego monitora (w Hz). Wyłączone do testów.
Dwie karty graficzne: (tak, nie) – jeśli mamy więcej niż jedną kartę graficzną, ustawiamy na ‘tak’.
Cienie: (tak, nie) – włączamy, wyłączamy cienie w grze. Ustawienie to obejmuje wszelkie cienie rzucane przez obiekty, na które świeci światło. Ma średni wpływ na wydajność (koło 6fps).
Mapa lustrzana: (tak/nie) – przy włączonej opcji światło jest żywsze, ostrzejsze. Mały wpływ na wydajność (koło 3fps).
Symulacja oceanu: (tak/nie) – Odpowiada za rzeczywiste zachowanie wody, nie ma wpływu na jej wygląd. Brak wpływu na fps. Brak różnicy w jakości obrazu.
Dynamiczne listowie: (tak, nie) – Cóż za egzotyczna nazwa;) Jeśli jest włączona, drzewa znajdujące się w oddali będą realistycznie reagowały na padające na nie światło oraz na poczynania gracza (np. strzały), jeśli opcje wyłączymy, to drzewa w oddali będą ciemne, mniej realistyczne. Mały wpływ na fps (koło 3-4 klatek).
Uderzenia pocisków: (tak, nie) – Pozostawianie śladów po pociskach. Brak wpływu na wydajność.
Liczba zwłok: (Bardzo mała, mała, średnia, duży, szaleństwo) – Na poziomie maksymalnym zwłoki nie będą znikać z pola gry, na poziomie minimalnym będą znikać na naszych oczach;) Średni wpływ na wydajność (koło 5-7fps).