| Procesor: Intel Core 2 Quad Q8400, 3.0 GHz Do testów został podkręcony do częstotliwości 3.2 GHz.  | 
 ![]()  | Płyta główna: Asus Rampage Extreme X48  | 
 ![]()  | Pamięć RAM: Kingston 2x 2GB DDR2 HyperX 800MHz CL4  | 
 ![]()  | Dysk twardy: Seagate 250GB Barracuda 7200.12, 8MB Cache  | 
 ![]()  | Zasilacz: PC Power & Cooling Silencer 750W  | 
Sterowniki, system operacyjny i programy:
- Windows Vista Ultimate 64bit PL, SP2
 - DirectX 10.1, 9.0C
 - steronwiki nVidia ForceWare 191.07
 - Sterowniki ATI Catalyst 9.10
 - program do pomiaru wydajności Fraps 2.9.6
 
Gry testowe
Crysis Warhed 1.0

Testy zostały przeprowadzone za pomocą programu Crysis WARHEAD Benchmark Tool w wersji 1.1.2. Wszystkie ustawienia na najwyższym poziomie, z włączonym trybem DirectX 10. Testowana rozdzielczość: 1680x1050.

Far Cry 2 1.0

Tutaj również zastosowany został wbudowany w grę benchmark. Karty zostały poddane testom w najwyższych ustawieniach, z trybem DirectX 10 w rozdzielczości 1680x1050.

GTA IV 1.0
Podobnie, jak w wypadku poprzednich tytułów, również przy GTA IV wykorzystałem oferowany przez grę benchmark, w rozdzielczości 1680x1050.

Warhammer: Dawn of War 2
Warhammer – któż nie słyszał o tej grze? Świetny RTS w futurystycznym klimacie, oparty o grę strategiczną o tym samym tytule. Dawn of War 2 posiada świetny benchmark, z którego nie omieszkałem skorzystać. Oczywiście przy rozdziałce 1680x1050.

Arma 2
Test polegał na przebiegnięciu, strzelając do przeciwników, z punktu A do punktu B podczas pierwszej misji scenariusza. Ustawienia maksymalne, DX10, rozdzielczość 1680x1050.

Batman: Arkham Asylum (PhysX)
Gra posiada wbudowany benchmark, który mocno obciąża testowany sprzęt, daje wymierne wyniki. Ponownie włączam tryb DX10, wybieram rozdzielczość 1680x1050, a dodatkowo aktywuję efekty PhysX.

Mirror’s Edge (PhysX)
Bardzo nowatorska gra, w której wcielamy się w agentkę Faith, której zadaniem jest dostać się do celu w najdziwniejszy możliwy sposób – biegiem przez dachy. ME ma wsparcie dla DirectX10, toteż do celów został włączony, efekty PhysX aktywowane i ustawiona rozdzielczość 1680x1050. Test polegał na zliczeniu ilości fps podczas dwuminutowego biegu przez pierwszą mapę scenariusza.

Sacred 2 (PhysX)
Gra bardzo wymagająca sprzętowo, wykorzystująca efekty PhysX w każdym calu. Karty przetestowałem w trybie DX10, z włączonym PhysX, na najwyższych ustawieniach w rozdzielczości 1680x1050. Podczas testu trwającego 2 minuty rozegrałem walkę z pięcioma przeciwnikami z użyciem czarów.
Benchmarki (ustawienia domyślne):
3DMark 2006: 1280x1024

3DMark Vantage: tryb Performance









