Wyniki przedstawiają się następująco:

| zysk w stosunku do poprzedniej wersji | zwykły Gigabyte | Gigabyte OverClock | Gigabyte Super OverClock |
| 3DMark Vantage | +10% | +3% | +30% |
| 3DMark 2006 | +8% | +2% | +6% |
Testy w grach - 1680x1050

| zysk w stosunku do poprzedniej wersji | zwykły Gigabyte | Gigabyte OverClock | Gigabyte Super OverClock |
| Arma 2 | +6% | +6% | +11% |
| Sacred 2 | +6% | +5% | +15% |
| Mirror’s Edge | +6% | +5% | +7% |
| Batman | +1% | +3% | +4% |
| Warhammer | +2% | +2% | +7% |
| GTA IV | +3% | +6% | +15% |
| Far Cry 2 | +2% | +2% | +0% |
| Warhead | +5% | +0% | +9% |
| średnia | +4% | +4% | +8% |
Jak widać różnice w wydajności sięgają nawet 15%. Czasami, jak w w Far Cry 2, zysku nie obserwujemy w ogóle.



