Podstawowe zegary tej karty to:
- Rdzeń: 680 MHz
- Shader: 1466 MHz
- Pamięć: 2500 MHz (DDR 1250)
Kartę udało się przetaktować do wartości:
- Rdzeń: 720 MHz
- Shader: 1560 MHz
- Pamięć: 2568 (DDR 1284)
Możliwości OC tej karty są już dużo niższe za sprawą fabrycznego podkręcenia zegarów. Udało się osiągnąć przyrost 40 MHz dla rdzenia i 68 MHz dla pamięci. Te zegary stanowiły już barierę nie do przebicia dla testowanego egzemplarza. Przy wyższych częstotliwościach pojawiały się przekłamania w grafice.

| zysk po podkręcaniu wersji SOC | |
| 3DMark Vantage | 8 % |
| 3DMark 2006 | 5 % |
Testy w grach: 1680x1050

| zysk po podkręcaniu wersji SOC | |
| Arma 2 | 5 % |
| Sacred 2 | 0 % |
| Mirror’s Edge | 3 % |
| Batman | 1 % |
| Warhammer | 3 % |
| GTA IV | 8 % |
| Far Cry 2 | 5 % |
| Warhead | 8 % |
Jak widać, w wyższych rozdzielczościach HD, wyższe taktowanie procesora graficznego GPU nie ma aż tak dużego znaczenia, jak większa przepustowość pamięci - czyli zegary pamięci. To dlatego mocniej podkręcony GPU w standardowej karcie GTX 260 nie zapewnia jej osiągów tak dobrych, jak karta SuperOverClock wyposażona w mocniejsze i taktowane wyższą częstotliwością pamięci.



