Podstawowe zegary tej karty to:
- Rdzeń: 650 MHz
- Shader: 1400 MHz
- Pamięć: 2000 MHz (DDR 1000)
Kartę udało się przetaktować do wartości:
- Rdzeń: 740 MHz
- Shader: 1580 MHz
- Pamięć: 2320 MHz (DDR 1160)
Przy ustawieniu wyższej częstotliwości rdzenia gry zaczynały się już zawieszać. Karta prawdopodobnie ma jeszcze zapas mocy, jednak wymagało by to V-mod'a, czyli podbicia napięcia. W tym wypadku niestety nie mogliśmy iść aż tak daleko ;)
Jak widać sam procesor graficzny na tej karcie ma niezły potencjał i umożliwia podkręcenie do wartości powyżej oferowanych przez wersje SuperOverClock (740 vs 680 MHz). Niestety, w standardowej wersji GTX 260 pamięci nie są już tak dobre jak w droższym modelu SOC.

| zysk z podkręcania | |
| 3DMark Vantage | 8 % |
| 3DMark 2006 | 7 % |
Testy w grach: 1680x1050

| zysk z podkręcania | |
| Arma 2 | 5 % |
| Sacred 2 | 5 % |
| Mirror’s Edge | 5 % |
| Batman | 1 % |
| Warhammer | 3 % |
| GTA IV | 6 % |
| Far Cry 2 | 4 % |
| Crysis Warhead | 5 % |



