Karty graficzne

Battlefield 4, Crysis 3, Grid 2, Max Payne 3

przeczytasz w 1 min.

Battlefield 4
1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16

Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) 92
77
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) 82
67
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) 80
65
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) 80
64
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) 70
52
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) 68
50
Asus GeForce GTX 770 2GB (1058/1750) 57
44
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Battlefield 4
2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16

Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) 56
44
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) 51
39
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) 49
39
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) 48
38
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) 45
33
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) 43
31
Asus GeForce GTX 770 2GB (1058/1750) 36
26
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Nowe akceleratory z układami Maxwell w Battlefield 4 radzą sobie bardzo dobrze. Pozwalają na bardzo komfortową grę w rozdzielczości 1920x1080. W wyższym trybie GeForce GTX 980 wyświetlał w naszym teście średnio 56 kl./s co go stawia na czele wśród innych wydajnych akceleratorów.

Crysis 3

Crysis 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16

Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) 64
52
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) 62
50
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) 57
44
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) 55
45
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) 55
40
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) 53
43
Asus GeForce GTX 770 2GB (1058/1750) 47
37
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Crysis 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, SMAA 2TX, AF x16

Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) 38
32
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) 36
30
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) 36
30
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) 34
27
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) 33
28
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) 31
26
Asus GeForce GTX 770 2GB (1058/1750) 28
24
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Ciekawi byliśmy jak nowości od "zielonych" zaprezentują się w tej wymagającej grze. Jak widać jest naprawdę ciężko, a rywale są nadzwyczaj silni.

Grid 2

Grid 2 - DX11
1920x1080 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16

Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) 154
129
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) 136
115
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) 135
108
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) 130
104
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) 121
97
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) 114
93
Asus GeForce GTX 770 2GB (1058/1750) 98
77
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Grid 2 - DX11
2560x1600 - Ultra, MSAA x4, SAO On, AF x16

Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) 98
82
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) 98
81
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) 92
78
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) 88
71
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) 85
69
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) 81
70
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750) 66
52
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

O ile tylko mamy odpowiedni monitor, nowe akceleratory spokojnie dają sobie radę w rozdzielczości 2560x1600. W Grid 2 zazwyczaj trochę lepiej sobie dają radę karty graficzne AMD Radeon. O ile w trybie 1920x1080 wygląda dobrze, o tyle w 2560x1600 wygląda jakby układom GeForce GTX 970 i 980 lekko brakło tchu.

Max Payne 3

Max Payne 3

Max Payne 3 - DX11
1920x1080, Maks. Detale, AF x16

Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) 108
80
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) 101
72
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) 98
70
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) 97
73
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) 93
70
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) 86
56
Asus GeForce GTX 770 2GB (1058/1750) 63
40
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

Max Payne 3 - DX11
2560x1600, Maks. Detale, AF x16

Nvidia GTX 980 4GB (1127/1753) 75
53
Sapphire R9 290X 4GB (1000/1250) 67
53
Zotac GTX 970 AMP! (1100/1760) 65
48
Sapphire R9 290 4GB (947/1250) 64
50
Nvidia GTX 970 4GB (1050/1750) 62
46
Zotac GTX 780 Ti 3GB (876/1750) 60
39
Asus GeForce GTX 770 2GB DCUII (1058/1750) 42
29
  średnia liczba kl./s
minimalna liczba kl./s

W Max Payne 3 widać spore możliwości dzisiejszych bohaterów. Karty osiągają bardzo dobre rezultaty, zarówno w niższej, jak i w wyższej rozdzielczości.