Gry

Ustawienia graficzne c.d.

przeczytasz w 1 min.

Ragdoll: (Tak, Nie) – efekt szmacianych lalek działający na ciała przeciwników. Spadek wydajności jest znikomy (1 – 2 fps), a efekt realistyczny.

Ślady po kulach: (Tak, Nie) – po strzeleniu w obiekt, zostają na nim ślady po pociskach. Brak wpływu na wydajność.

Jakość tekstur: (Ręczne, Automatyczne) – pozwala dostosować ręcznie, lub automatycznie szczegółowość, rozdzielczość tekstur.

Rozdzielczość tekstur: (Mała, Normalna, Wysoka, Ekstra) – decyduje o tym, czy tektury  będą rozmazane, czy ostre. Różnica między wartością „Mała”, a „Ekstra” wynosi 10 fps.

Normalna rozdzielczość mapy: (Mała, Normalna, Wysoka, Ekstra) – dziwnie zlokalizowana nazwa „Bump Mappingu”. Dotyczy to wypukłości tekstur. Brak strat w fps. Jeżeli przesadzimy z ustawieniem, gra może doczytywać dane z dysku (jeśli mamy za mało pamięci RAM).

Rozdzielczość połysku: (Mała, Normalna, Wysoka, Ekstra) – brak różnicy w jakości grafiki. Jeśli wyżyłujemy ustawienia, gra będzie doczytywać dane z dysku (jeśli mamy za mało pamięci RAM).