Gry

Ustawienia graficzne

Rozdzielczość: (zależne od sprzętu) - parametr określający liczbę pikseli obrazu wyświetlanych na ekranie w bieżącym trybie pracy monitora komputerowego, telewizora a także każdego innego wyświetlacza, którego obraz budowany jest z pikseli. Rozdzielczość wyraża się w postaci liczby pikseli w poziomie i w pionie.

Format obrazu: (zależne od sprzętu) – pozwala dostosować współczynnik szerokości do wysokości ekranu, np. po zmianie rozdzielczości.

Anty-aliasing: (Wył, 2x, 4x) - wygładzanie krawędzi obiektów. Dzięki temu wydają się one ostrzejsze, nie widać na nich „ząbków”. Dla 2x obserwujemy spadek fps o 3, natomiast dla 4x – 7.

Odświeżanie ekranu: (zależne od sprzętu) - decyduje o tym, ile razy obraz wyświetlany jest na ekranie w ciągu sekundy. Wartość powinna być możliwie najwyższa dla zdrowia naszych oczu.

Synchronizuj każdą klatkę: (Tak, Nie) - synchronizacja klatek pochodzących z karty graficznej z szybkością odświeżania monitora (w Hz). Wyłączone do testów.

Cienie: (Tak, Nie) – pozwala włączyć szczegółowe cienie, lub wyłączyć je. Przy włączonej opcji gra zwalnia o 7 fps.

Połysk: (Tak, Nie) – na obiektach wykonanych z odpowiednich tworzyw (np. lakier na samochodzie) pojawi się połysk. Kosztuje to 6 fps.

Głębia ostrości: (Tak, Nie) – brak różnicy w grafice; brak różnicy w wydajności.

Wygładzanie granicy dymu: (Tak, Nie) – powoduje, że dym płynnie zanika w atmosferze, granica jest zatarta. Jeśli włączymy tą funkcję, liczba klatek spadnie o 6.