
Kartę MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming przetestowaliśmy w dwóch ustawieniach:
- standardowym 1530/1750/1785 MHz (standard/VRAM/boost)
- po ręcznym OC 1637/1900/1892 MHz (standard/VRAM/boost)

Shadow Of The Tomb Raider – 3840 x 2160, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | |
| Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | |
| GeForce RTX 2080 Super FE | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | |
| MSI GeForce RTX 2070 Armor | |
| GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | |
| Radeon RX 5700 XT | |
| NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| Radeon RX 5700 | |
| MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming (OC) | 29 |
| MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming | 27 |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 2560 x 1440, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | |
| Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | |
| GeForce RTX 2080 Super FE | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | |
| Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX 5700 XT | |
| GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | |
| MSI GeForce RTX 2070 Armor | |
| NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | |
| Radeon RX 5700 | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming (OC) | 58 |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming | 54 |
| GeForce GTX 1660 | |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
| AORUS Radeon RX 570 | |
| Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Shadow Of The Tomb Raider – 1920 x 1080, ustawienia najwyższe
[kl./s.] DirectX 12, TAA
| GeForce RTX 2080 FE Ti | |
| ASUS ROG STRIX RTX 2080 Super OC GAMING | |
| Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Gaming OC | |
| GeForce RTX 2080 Super FE | |
| GeForce RTX 2080 FE | |
| Radeon VII | |
| NVIDIA GeForce RTX 2070 Super | |
| Gigabyte Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G | |
| GeForce GTX 1080 Ti | |
| Radeon RX 5700 XT | |
| MSI GeForce RTX 2070 Armor | |
| GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER Phantom GS | |
| Radeon RX 5700 | |
| NVIDIA GeForce RTX 2060 Super | |
| Radeon RX Vega 64 | |
| GeForce RTX 2060 FE | |
| MSI GeForce GTX 1070 Ti Gaming | |
| MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming (OC) | 87 |
| ASUS ROG GTX 1660 Ti | |
| MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming | 84 |
| GeForce GTX 1660 | |
| Radeon RX 590 | |
| Radeon RX 580 | |
| GeForce GTX 1060 | |
| AORUS Radeon RX 570 | |
| Gigabyte GeForce GTX 1650 Gaming OC 4G | |
średnie klatki na sekundę minimalne klatki na sekundę |
Okazało się, że 3DMark miał rację - przy użyciu DX12 i po podkręceniu, GTX 1660 Super faktycznie może być nieco szybszy od modelu GTX 1660 Ti.
29
27
średnie klatki na sekundę
minimalne klatki na sekundę


