Gry

Test 1680x1050

Splinter Cell Conviction: 1680x1050, Wysokie
AAx8, Anizo x16

ATI Radeon HD 5850 36
ATI Radeon HD 5770 27
nVidia GeForce GTX 285 27
ATI Radeon HD 4870 23
nVidia GeForce GTX 260 23
nVidia GeForce GTS 250 15
nVidia GeForce 9600 GT 12

 

Zmiana rozdzielczości przynosi gwałtowny wzrost płynności animacji, głównie na droższych konstrukcjach. Aż 9 klatek na sekundę więcej w przypadku HD 5850 oraz po 8 na kartach HD 5770 oraz GTX 285. GTS 250 i 9600 GT dalej w ogonie.

Splinter Cell Conviction: 1680x1050, Średnie
AAx0, Anizo x4

ATI Radeon HD 5850 46
ATI Radeon HD 5770 35
nVidia GeForce GTX 285 34
nVidia GeForce GTX 260 31
ATI Radeon HD 4870 28
nVidia GeForce GTS 250 25
nVidia GeForce 9600 GT 18

 

Różnica w wynikach pomiędzy ustawieniami średnimi w Full HD 1920x1200 i 1680x1050 jest jedynie kosmetyczna i wynosi dla każdej karty średnio 2 klatki na sekundę.

Splinter Cell Conviction: 1680x1050, Niskie
AAx0, Anizo x0

ATI Radeon HD 5850 76
ATI Radeon HD 5770 49
nVidia GeForce GTX 285 46
nVidia GeForce GTX 260 41
ATI Radeon HD 4870 39
nVidia GeForce GTS 250 33
nVidia GeForce 9600 GT 26

 

Na ustawieniach minimalnych skończy się problem z płynnym celowaniem na karcie 9600 GT. Warto zauważyć, że w tej rozdzielczości za każdym razem na dwóch czołowych miejscach znajdowały się karty ATI. Czyżby nadchodził zmierzch kart wykonanych w starym procesie technologicznym?