Gry

CPU, RAM

przeczytasz w 1 min.


CPU

Test przeprowadzony był w rozdzielczości 1280x1024 na najniższych możliwych ustawieniach.

Splinter Cell Conviction: 1280x1024, Niskie
AAx0, Anixo x0

Intel Core i7 965 4 rdzenie @3,7 GHz 120
Intel Core i7 965 2 rdzenie @3,7 GHz 120
Intel Core i7 965 1 rdzeń @3,7 GHz 115

 

Jak widać różnica pomiędzy procesorami dwu-, cztero-, a nawet jednordzeniowymi jest znikoma. Wniosek jest prosty: gra zrobi dobry użytek z dwóch rdzeni, cztery to zbytek w przypadku najnowszej odsłony Splinter Cella.


RAM

Warunki testu statycznego identyczne jak w teście CPU.

Splinter Cell Conviction: 1280x1024, Niskie
AAx0, Anixo x0

4 GB @1600 MHz 120
4 GB @1333 MHz 120
2 GB @1600 MHz 120
2 GB @1333 MHz 120

 

W przypadku sceny dynamicznej test polegał na pokonaniu określonej odległości z punktu do punktu i wyeliminowaniu 2 strażników. Rozdzielczość 1920x1200, detale wysokie.

Splinter Cell Conviction: 1920x1200, Wysokie
AAx8, Anixo x16

4 GB @1600 MHz 58
4 GB @1333 MHz 58
2 GB @1600 MHz 58
2 GB @1333 MHz 58

 

Widzimy, że pomimo dużego zapotrzebowania testowanego tytułu na mocną kartę graficzną nie trzeba mieć 4 GB RAM, aby cieszyć się płynną rozgrywką.