Karty graficzne

Sesje dla profesjonalistów – dzień 2

przeczytasz w 1 min.

Uczestnictwo w drugim dniu wydarzeń dla profesjonalistów na NVISION 08 rozpoczęliśmy od sesji związanych z przemysłem samochodowym.

Mathias Malliger z Audi AG zaprezentował nowy system komputerowy zastosowany w samochodach Audi. Korzysta on z układów graficznych Nvidii.

Audi zaprezentowało też wyniki prac nad wizualnymi systemami wspomagającymi prowadzenie samochodów.


Później popędziliśmy na sesję o wykorzystaniu silnika Unreal Tournamet 3 do tworzenia gier. Na wykładzie przedstawiono jak wykorzystać dostarczone narzędzia developerskie do tworzenia fabuły gry, powiązań między nimi i jak mają się na scenie zachowywać postacie. Wszystko na przykładzie gry korzystającej z tego silnika - Gears of War 2.

Wykorzystanie narzędzi developerskich Unreal Tournamet 3.

  Planowanie ruchów postaci.



  Mapy w powiązaniu z ruchem obiektów i ich trajektoriami na gotowej scenie.

  Baza tekstur

Interakcje między obiektami.

Baza typów wybuchu.

Kolejna sesja, w której uczestniczyliśmy dotyczyła wykorzystania obliczeń fizycznych zgodnych z modelem PhysX w grach.

Kształty fizyczne.

Zachowanie się cieczy.

Ubrania i tkaniny.

Ciała miękkie.

Fizyka zachowania się drzew.

Jedną z ostatnich tego dnia sesji technicznych był wykład poświęcony nowym bibliotekom graficznym DirectX 11. Poprowadził go Kevin Gee z Microsoftu.

Kevin Gee z Microsoftu przekazuje pierwsze informacje na temat DirectX 11.