Słyszałeś?! To brzmiało, jak Tomahawk!
Przede wszystkim – dźwięk. To, co zasługuje w HAWX na bezkompromisową szóstkę. Odgłosy odrzutowych silników, rakiet, latających zewsząd pocisków ziemia-powietrze naprawdę robią ogromne wrażenie. Najbardziej jednak utkwił mi w pamięci dźwięk towarzyszący przechodzenia w prędkość naddźwiękową – niesamowity huk z głośników i świetne „BUM!” wychodzące z subwoofera. Naprawdę brzmi to kapitalnie. Muzyka także jest przyzwoita – jednak, aby ją słyszeć, należy najpierw zajrzeć do ustawień dźwięku i przesunąć suwak odpowiadający za muzykę przynajmniej na pozycję odpowiadającą 75% wartości. Usłyszymy wtedy dopasowaną do akcji muzykę, jednak po dłuższym obcowaniu z grą zauważymy, że słyszane fragmenty powtarzają się.
Tom Clancy’s HAWX jest grą udaną, widać, że Ubisoft postarało się przy jej tworzeniu. W moim odczuciu brakowało właśnie takiej gry na rynku – czyli dającej możliwość swobodnego polatania samolotem odrzutowym, bez potrzeby znania się na instrumentach pokładowych, czy też specjalistycznych procedurach. HAWX zadowoli swoją innowacyjnością – oferując między innymi tryb Assistance Off. Niniejszym jestem skłonny wystawić grze Tom Clancy’s HAWX znaczek rekomendowanego produktu!
Moja ocena: | |
plusy: • Grafika • Niesamowite efekty dźwiękowe! • Innowacyjność (Assistance Off) • Wbrew pozorom nie nudzi się | |
minusy: • Powtarzająca się muzyka przy dłuższej grze • Czasem przesadzona liczba jednostek wroga |
Moja ocena: | |
Grywalność: | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Grafika | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Muzyka: | ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ogólna ocena: | |
Orientacyjna cena w dniu publikacji testu: do 90 zł (PC) | |
![]() |