Gry

Jakość obrazu

przeczytasz w 1 min.

Na początek zobaczymy czym różnią się pomiędzy sobą cztery, zdefiniowane poziomy jakości obrazu, których użyjemy do testowania wydajności kart. Szczegółowe ustawienia opisane są na kolejnych stronach.

Teren otwarty:

LOW Quality

MEDIUM Quality


HIGH Quality

VERYHIGH Quality

Na kolejnych trzech obrazkach: LOW, Medium, High, widać dużą różnicę w ilości i jakości tekstur - w tym wypadku objawia się to przede wszystkim w ilości flory. W trybie HIGH pojawiają się dodatkowe źródła światła, których efektem są cienie - tu widoczne na broni. W całej grze jest tego ogromna ilość. Pomiędzy HIGH a VeryHIGH w tym wypadku różnice są najmniej widoczne, zobaczycie je na kolejnych przykładach.

Pomieszczenia:

W podziemiach i pomieszczeniach zamkniętych główną rolę efektów 3D przejmują źródła światła i efekty bump-mappingu. Dzięki nim tekstury imitujące metal zyskują połysk, a przedmioty rzucają dynamiczne cienie w zależności od umiejscowienia źródła światła.

LOW Quality

MEDIUM Quality


HIGH Quality

VERYHIGH Quality

Witaj!

Niedługo wyłaczymy stare logowanie.
Logowanie będzie możliwe tylko przez 1Login.

Połącz konto już teraz.

Zaloguj przez 1Login