Avatar użytkownika

LuckyNumber888

data dołączenia:

Moje komentarze (357)

    • Avatar użytkownika LuckyNumber888
      LuckyNumber888
      @michal_mat nie zgadzam się. Widziałem już przykłady, gdzie te 6GB ogranicza standardowy model w niektórych grach i pojawia się stuttering, a szczególnie z RT (a są już takie gry jak crysis 2 z teksturami 8K, gdzie użycie VRAMu sięga 10GB). Przez ponad 20 lat zmian kart graficznych nauczyłem się, że akurat VRAMu nigdy nie jest za wiele. Te 12GB zawsze wydłuży życie tej karty, a szczególnie, że z DLSS wydajność jest całkiem spoko i taka karta powinna wystarczyć na odpalenie każdej multiplatformy przez jeszcze długie lata.
      1
      • Avatar użytkownika LuckyNumber888
        LuckyNumber888
        @pawluto Mówisz o voodoo 1/2, ale już voodoo banshe, oraz V3,4,5 nie potrzebowały łączenia z innymi kartami, bo wszystko już miały.
        8
        • Avatar użytkownika LuckyNumber888
          LuckyNumber888
          @Blejd Wygładzanie krawędzi na voodoo 1 :P? Voodoo wprowadziło filtrowanie tekstur.
          4
          • Avatar użytkownika LuckyNumber888
            LuckyNumber888
            @LuckyNumber888 Mój post został udostępniony astronomiczną ilość razy i cenzorzy facebooka już zareagowali. Artykuł można jednak wciąż przeczytać pod poniższym adresem.

            https://jpst.it/2ye3o
            0
            • Avatar użytkownika LuckyNumber888
              LuckyNumber888
              @.Alx. Najlepiej o kwestii przetestowania tych szczepionek wypowiedział się Bill Gates. Według Kill-Billa właściwe przebadanie szczepionki to wiele lat badań. Obecne procedury zostały maksymalnie przyśpieszone, ale producenci nie są w stanie przewidzieć co się stanie z ludzmi za 2 lata, więc nie mogą brać odpowiedzialności za taki produkt. W podobny sposób firma pfizer wypowiedziała się odnośnie tej odpowiedzialności.

              Tak jak napisałeś ludzie są teraz królikami doświadczalnymi, a los takich królików kończy się z reguły źle.

              https://justpaste.it/773cd
              2
              • Avatar użytkownika LuckyNumber888
                LuckyNumber888
                Jeśli dla kogoś ważniejsze jest zdrowie od pieniędzy, to się nie da zaszczepić.

                https://justpaste.it/773cd
                1
                • Avatar użytkownika LuckyNumber888
                  LuckyNumber888
                  @sennn Ja trylogię mass effect oceniam znacznie wyżej i lubię do niej wracać. Dla mnie tak poprawiona grafika to zaleta, a też dużo nowych graczy będzie miało lepsze doświadczenie. Jeśli Tobie ta seria nie podeszła, to omiń ten remaster i po problemie.
                  0
                  • Avatar użytkownika LuckyNumber888
                    LuckyNumber888
                    Część fanów narzeka na drobnostki, ale nawet jak komuś nie podoba się jakiś szczegół, to ten remaster i tak całościowo zjada na śniadanie oryginalną wersje, a szczególnie w HDR. Te wszystkie światła w HDR ożywiają całą grafikę i też fajny efekt robi zwiększona ilość szczegółów w cieniach. Jako fan serii mass effect jestem zachwycony i nie wyobrażam sobie powrotu do oryginalnej wersji, która zresztą nie miała nawet obsługi gamepada (był mod to dodający, ale implementacja była fatalna w porównaniu do xboxowej wersji).
                    -2
                    • Avatar użytkownika LuckyNumber888
                      LuckyNumber888
                      @bullseye Tu nie chodzi o parametry PS3, bo w gta5 choć super nie chodziło (regularne spadki poniżej 30fps), to mimo wszystko dało się jako tako ograć, a natomiast cyberpunka jest właściwie niegrywalny. Wątpie, aby to byli w stanie naprawić bez drastycznego pocięcia contentu.

                      Jak już pisałek powinni się skupić na wersji PC i na next geny, bo po naprawie bugów te wersje będą błyszczeć przez długie lata. Wymagania są wysokie, ale gra wygląda jednak super. Do średnio wysokich detali w 1080p 60fps starczy stary GTX1070, a na nowych kartach już teraz można sobie pozwolić na grę z RT w 1440p dzięki DLSS. W trybie 4K i DLSS performance po zejściu z detalami można też osiągnąć 60fps na istniejącym już teraz topowym sprzęcie. Owietlenie w tej grze porównać można tylko do Control, a tu mowa o sandboxie, więc wysokie wymagania są jak najbardziej zrozumiałe.
                      0
                      • Avatar użytkownika LuckyNumber888
                        LuckyNumber888
                        @sn00p Grałem w gta 5 na PS3 i gra potrafiła spaść poniżej 20fpa, a też średni fps w czasie jazdy autem wahał się na poziomie 22-28fps. Mimo wszystko gra nie miała tyle bugów, a też wszystko było tak dostosowane, aby przy tak niskim fps dało się grać (na padzie niski fps jest mniej odczuwalny, a tu dodatkowo silnik miał bardzo niski lag i mniejszy nawet jak przy wydaniu na PS5, a które chodziło w stałych 30fps). W cyberpunka na PS4 są natomiast pauzy, spadki na 12-15 fps, a też gra ma dużo bugów.

                        Wersja na PC jest do uratowania i prawdopodobnie będzie nawet zasługiwać na mocne 9/10 za czas jakiś (a już szczególnie jak moderzy się wezmą za poprawki), ale wersje na PS4 i XONE powinni wycofać i nawet nie próbować tego łatać, bo musieliby wyciąć połowę gry, aby to chodziło dobrze.
                        0
                        • Avatar użytkownika LuckyNumber888
                          LuckyNumber888
                          @Faflucy Nowe konsole są akurat bardzo wydajne i tak na oko to jakieś 99% ludzi na PC ma słabsze podzespoły. Digital Foundry np. w takim AC Valhalla poleciło minimum 2080S do ustawień KONSOLOWYCH. Jeśli myślisz, że przeciętny gracz na PC gra na 3080/3090, to żyjesz iluzjami.
                          2
                          • Avatar użytkownika LuckyNumber888
                            LuckyNumber888
                            @kitamo Nie rozumiem czemu dostałeś tyle minusów, bo napisałeś prawdę i też nie jest to trolling.
                            0
                            • Avatar użytkownika LuckyNumber888
                              LuckyNumber888
                              @awesome1337 Pewnie masz rację. Przypuszczam, że leakerzy znali liczbę SM, ale nie wiedzieli, że w każdym SM jest teraz 2x więcej rdzeni CUDA.
                              0
                              • Avatar użytkownika LuckyNumber888
                                LuckyNumber888
                                Leaki wspominały 5248 rdzeni CUDA, a nagle zrobiło się 10496, dokładnie 2x więcej. Artykuł Nv wyjaśnia, że obecne rdzenie CUDA są 2x wydajniejsze, więc wydaje mi się, że Nv podała wyższe liczby w celach marketingu, ale fizycznie będzie 5248 rdzeni.
                                0
                                • Avatar użytkownika LuckyNumber888
                                  LuckyNumber888
                                  @Pawlus Pare gier na filmie nie miały obsługi RT, a też są gigantyczne różnice.
                                  0
                                  • Avatar użytkownika LuckyNumber888
                                    LuckyNumber888
                                    To przypomina mi styl tych żartów na prima aprilis, gdzie ludzie powiększali GPU dla beki. Jeśli tak ma wyglądać prawdziwa karta, to wcale mi się to nie podoba, choć oczywiście nie wygląd będzie tu najważniejszy.
                                    0
                                    • Avatar użytkownika LuckyNumber888
                                      LuckyNumber888
                                      @michal_mat Nie wiesz ile nowe gry będą potrzebowały VRAM, a już obecne current genowe porty potrafią zabrać 10GB np. final fantasy XV. Ludzie kupujący dobre GPU raczej nie chcą się martwić kwestią VRAM w najbliższym czasie, a jeśli cena ma być problemem, to przecież Nv może zaoferować 2 modele karty. Ja np. wolałbym dopłacić do GPU z większą ilością VRAM.
                                      0
                                      • Avatar użytkownika LuckyNumber888
                                        LuckyNumber888
                                        @ADR15 Tak właściwie to dostał lepszą pracę, a i formacje, które przekazał wydają się prawdziwe. RE8 rzeczywiście dławił się w trailerze z wersji na PS5, a to, że gry na PS5 będą miały niższą rozdzielczość (względem portów z XSX), to później przyznał ten drugi developer z resetery Matt i w sumie potwierdził słowa Dusk Golema. Dusk Golem spotkał się z hejtem, bo forum resetery i neogafa to miejsca skupiające największych fanbojów sony, którzy nie chcą słyszeć nic negatywnego na temat konsoli sony.
                                        3
                                        • Avatar użytkownika LuckyNumber888
                                          LuckyNumber888
                                          @awesome1337 Ja jednak czytałem leaki ostatnio mówiące o 22GB VRAM w 3090 i szczerze mówiąc tyle wydaje mi się dobrym posunięciem, bo karty z 11GB długiej przyszłości nie będą miały, a ktoś kupując tak drogą kartę raczej nie chciałby się martwić o kwestie VRAM w najbliższym czasie.
                                          0