Internet

Dropbox przestał bać się kolorów

przeczytasz w 1 min.

Dropbox chce wyróżnić się na tle konkurencji i promować swoją usługę inaczej. Cel: stać się narzędziem do „współtworzenia”, a nie tylko „współpracy”.

Biały i niebieski – te dwa kolory przeważają praktycznie w każdej usłudze chmurowej dostępnej na rynku. A jeśli nie te, to inne, równie „stonowane”. Dropbox (który do niedawna zaliczał się do tej grupy) chce się wyróżnić na tym tle.

Dropbox stawia na kolory i zdaje się wychodzić z założenia, że im odważniejsze połączenia, tym lepiej. Wraz z kolorami przychodzi nowy oficjalny font o nazwie Sharp Grotesk oraz nieco odświeżone, wyraźnie „spłaszczone” logo (w którym niebieski i biały nie są jedynymi słusznymi kolorami):

Dropbox nowe logo

Nowa kolorystyka ma być wykorzystywana przede wszystkim w kampaniach marketingowych – do celów promocyjnych. Sama platforma pozostanie pod tym względem „stonowana”, aby transformacja nie odbywała się kosztem produktywności w pracy i w domu.

Dzięki tym działaniom Dropbox ma wyróżnić się na tle konkurencji, która poważnie rozrosła się w ostatnich latach. Cel jest taki, by w usłudze widzieć narzędzie nie tyle do „współpracy”, co do „współtworzenia”. Trafia do was coś takiego?

Źródło: Dropbox, The Verge, AdWeek

Komentarze

3
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    -1
    Ale pedalskie
    • avatar
      Finear
      0
      fajnie jak by wprowadzili więcej pakietów a nie kilka gb za free i potem 1000tb za 10$ (tak jak kiedyś było)