• benchmark.pl
  • Gry
  • PC najważniejszą platformą podczas prac nad Far Cry 4
Gry

PC najważniejszą platformą podczas prac nad Far Cry 4

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
50 komentarzy Dyskutuj z nami

Alex Hutchinson, dyrektor kreatywny Far Cry 4, zapytany został w ostatnim wywiadzie o różnice, jakie dzielić będą grę na poszczególnych platformach.

Far Cry 4 gra

Ubisoft nie szczędzi nam informacji na temat kolejnej odsłony serii Far Cry. Chociaż została ona dopiero co zapowiedziana, to systematycznie dowiadujemy się czegoś nowego. Tym razem odniesiono się do kwestii technicznych.

Alex Hutchinson, dyrektor kreatywny Far Cry 4, zapytany został w ostatnim wywiadzie o różnice, jakie dzielić będą grę na poszczególnych platformach. Jak łatwo się domyślić, nie została udzielona dokładna odpowiedź, ale dowiedzieliśmy się tego, iż na tę chwilę najważniejsze są dla twórców komputery.

To właśnie na nich tworzona jest gra na wszystkie platformy (a nie jest to standardem, czego dowodem chociażby Assassin's Creed). Dzięki temu gracze otrzymać mają jednak świetnie wyglądający produkt również na konsolach.

"Bardzo chcielibyśmy, aby rozgrywka była taka sama na wszystkich platformach. To oczywiście, dlatego też opieramy się na najbardziej zaawansowanych technicznie rzeczach. Wyobraźcie sobie, że wszystko co widzimy, czy to futro zwierząt, trawa na ziemi lub liście na drzewach, zostało mocno poprawione w wersjach na nowe konsole. [...] Tym razem rozwijamy grę na PC, dzięki czemu również na konsolach zobaczycie tę wersje w wysokiej jakości. Już na pierwszy rzut oka zobaczycie, że jesteśmy w stanie zapewnić na konsoli zdecydowanie najlepszą grę, jaką tylko można stworzyć."

Nie padło stwierdzenie sugerujące, iż na PC gra prezentować będzie się najlepiej, ale można przypuszczać, że właściciele tej platformy doczekają się kilku efektów "na wyłączność".

Przypomnijmy, iż Far Cry 4 pojawi się w listopadzie. Gra dostępna będzie na PC, a także konsolach PlayStation 4Xbox One oraz PlayStation 3 i Xbox 360.

Źródło: dsogaming

Komentarze

50
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Clover
    20
    Żadne zaskoczenie.
  • avatar
    Konto usunięte
    8
    PC master race, zaraz fala ciepłego hejtu z dwóch frontów konsolowców i pctowców.
  • avatar
    Kenjiro
    8
    Tak, znów słowa Ubisoftu, które zweryfikuje przyszłość. Zupełnie nie wiem dlaczego, ale nie wierzę temu "misiu" ;).
  • avatar
    raffal81
    5
    Możecie przestać pier.....ić ciągle o tym KONSOLA VS PC, bo na początku mnie to śmieszyło, a teraz już przeraża!
  • avatar
    freezoid
    4
    Bełkot i tyle.
    Zresztą zauważyć można że producenci starają się zachować podobną jakość na wszystkich platformach (konsole i PC)

    Jako przykład podać mogę wyciek informacji o przygotowywanym Sleeping Dogs w wersji HD na nowe konsole i PC.
    Gra ma przecież 2 lata dopiero! Są nawet starsze tytuły, które wciąż obciążają dzisiejsze komputery na ustawieniach ULTRA.

    Fakt że to inny producent, ale czy to tak naprawdę coś zmienia? Większości i tak chodzi tylko o pieniądze.
  • avatar
    kitamo
    3
    @ostryPe - a co w tym dziwneg oze dla kasy ? przeciez te firmy nie pracuja za "Bóg zapłać".
  • avatar
    cyferluu
    3
    cytat "To właśnie na nich tworzona jest gra na wszystkie platformy (a nie jest to standardem, czego dowodem chociażby Assassin's Creed)"

    droga redakcjo mam pytanie.

    Pytam poważnie.Na czym był tworzony assasin? na Amidze? Zawsze wyobrażałem sobie,że gry pisane są przy użyciu PC (na PC), z tego waszego tekstu jednak wynika co innego.
  • avatar
    Konto usunięte
    2
    Tytuł i sugestie mylne moim zdaniem i niepotrzebnie nakręcają hype wokół tej gry. Z przytoczonej wypowiedzi jasno wynika, że chcą by gra była identyczna na wszystkich platformach. Co jak zawsze wywoła lekki kwas bo gawiedź pecetowa ma nieco inne potrzeby niż konsolowa w kwestii fps.
  • avatar
    Konto usunięte
    2
    To samo CEO Ubi powiedział o Watch_Dogs, a wyszło jak wyszło
  • avatar
    Finear
    1
    to tak samo jak w watch dogs?

    oh wait
  • avatar
    Konto usunięte
    1
    Ja już im nie wieże Watch Dogs miał mieć patcha na optymalizacje i nadal nie ma.
  • avatar
    rafal045
    0
    To tylko słowa.
  • avatar
    Makkk
    0
    Oby nie było jak z FC3, który co prawda wyglądał bardzo dobrze, jednak gorzej niż na wcześniejszej prezentacji.

    W końcu Ubisoft pod tym względem robi się mało wiarygodny.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Tam bełkot, FC3 było bdb. Na PS4 zagram na pewno, nie ma znaczenia jaka będzie grafa. A to, że będzie miażdżyć mi nie przeszkadza. Niech się każdy cieszy.
  • avatar
    alb3rt
    0
    Ostatnio tak ze wszystkim, PC priorytet a potem okazuje się, że optymalizacja leży, spora część wycięta bo trzeba dostosować do najsłabszego sprzętu itd.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Tak , tak kolejne pierniczenie bez sensu .
  • avatar
    miszczu0097
    -2
    Ciekawe co na to TLOU :D
  • avatar
    Konto usunięte
    -15
    Najlepsza będzie na ps4! Hail Sony! ......az chyba se sfapuje patrząc na plakat infamous!
  • avatar
    Maxdamage
    0
    A.) Tak sapią przy każdej większej gierce, a wychodzi lepszy lub gorszy port

    B.)Najlepsze w Far Cry 3 było to że wyszedł BLOOD DRAGON - gierka lekko licząc o googolplex lepsza od nudziarstwa FC3, teraz może wyjdzie BD2.
  • avatar
    Martines
    0
    "Bardzo chcielibyśmy, aby rozgrywka była taka sama na wszystkich platformach"
    -----
    Ubisoft myśli podobnie ;)
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Taa z tymi grami pisanymi pod PC na podstawie WD to ja wole trzymać się z daleka :D.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Po tytule przypomniało mi się to:
    http://www.benchmark.pl/aktualnosci/ubisoft-optymalizacja-gier-na-pc-wypowiedz.html