Gry

Hellblade z ciekawym systemem walki - wideo

przeczytasz w 1 min.

Zobacz jak Senua pojedynkuje się ze swoimi wewnętrznymi demonami.

Hellblade

Odpowiedzialne za Heavenly Sword, Enslaved i DmC: Devil May Cry studio Ninja Theory opublikowało nowy zapis rozgrywki ze swojego kolejnego dużego projektu, Hellblade. Materiał poświęcony został wciąż pozostającemu na etapie rozwoju systemowi walki, który zapowiada się dość interesująco.

Główną bohaterką gry Hellblade jest Senua, która cierpi na zaburzenia psychiczne – to właśnie one są zresztą głównym tematem tej produkcji. Protagonistce, a zatem i nam, przyjdzie walczyć nie tylko z rzeczywistymi wrogami, ale też z demonami drzemiącymi w niej samej, a podczas podróży nie uwolnimy się od wewnętrznych głosów.

Pojedynki będą jednym z kluczowych elementów w Hellbalde. Według wcześniejszych zapowiedzi system walki będzie taktyczny i bazował będzie przede wszystkim na umiejętnościach – gracz spędzi kilka godzin zanim dopracuje kolejne ciosy. Co więcej, najczęściej przyjdzie nam walczyć z jednym, dwoma lub ewentualnie trzema przeciwnikami, a kamera zostanie umieszczona nad ramieniem bohaterki.

Walka w Hellblade mocno różni się od tego, do czego przyzwyczaiła nas ekipa Ninja Theory swoimi poprzednimi produkcjami. Wiecie co, zobaczcie sami:

Hellblade pojawi się na rynku prawdopodobnie jeszcze w tym roku. Najpierw gra trafi na konsole PlayStation 4, z czasem jednak swojej wersji doczekają się także pecetowcy.

Źródło: GameSpot, Hellblade

Komentarze

11
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    BariGT
    4
    Nie jestem pewien tego "ciekawego systemu walki". Nie sądzę aby animacje walki i zachowania przeciwników moża było zrobić gorzej...
    • avatar
      czorcik696
      1
      Fajnie fajnie. Na smartfony i tablety fajnie....
      • avatar
        Kiciulek
        1
        Spodziewałem się jakiegoś epickiego systemu walki mieczem, a co zobaczyłem? machanie jak kijem w poziomie, blok na ukos pchnięcie i jeszcze więcej machania w poziomie...
        • avatar
          Konto usunięte
          1
          straszne dno, 6min wiejącego nudą trailera
          • avatar
            severian
            0
            No,jeśli hellblade wyjdzie na pieca to zajebiście.Mała pani z dużym mieczem to moje ulubione combo :) PS;jeśli tam miał być jakiś filmik to on u mnie na chrome nie działa.
            • avatar
              Kenjiro
              0
              Ten system walki jest tak taktyczny jak z koziej d... jest trąba. Rozumiem, że marketoidzi prześcigają się w wymyślaniu haseł do nieistniejących zalet, ale tutaj przegięli znacznie. To jest zwykły H&S jakich wiele.

              Z drugiej zaś strony zdaję sobie sprawę, że zrobić dobry system walki mieczem z kątami cięcia, parowaniem ciosów, unikami i kombinacjami powyższych (choćby parowanie z kopnięciem lub unik z cięciem) nie jest prosto, ba, może nawet nie jest możliwe. Niemniej jednak nic nie usprawiedliwia działu PR od pisania bzdur.
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                hmm kamera zawieszona w pozycji, z której nie czuje się żadnej kontroli nad postacią, walką i tym co jest dookoła...
                • avatar
                  Eyesofthesouth
                  0
                  takie byle co. HORIZON ZERO DAWN to dopiero bedzie gra!