benchmark.pl należy do grupy Wirtualna Polska Holding. Wirtualna Polska przetwarza Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, w tym informacje zapisywane za pomocą technologii służących do ich śledzenia i przechowywania, takich jak pliki cookies, sygnalizatory WWW lub innych podobnych technologii umożliwiających świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklamy, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie.
Kliknij "AKCEPTUJĘ I PRZECHODZĘ DO SERWISU", aby wyrazić zgodę na korzystanie w Internecie z technologii automatycznego śledzenia i zbierania danych, dostęp do informacji na Twoim urządzeniu końcowym i ich przechowywanie oraz na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań i mierzenia ich skuteczności) i pozostałych, które wskazujemy poniżej.
Twoje dane osobowe zbierane w Internecie, takie jak adresy IP, identyfikatory Twoich urządzeń końcowych i identyfikatory plików cookie, informacje o Twoich wyszukiwaniach w Internecie będą przetwarzane przez Wirtualną Polskę, Zaufanych Partnerów z IAB oraz pozostałych Zaufanych Partnerów w celu: przechowywania informacji na urządzeniu lub dostęp do nich, wyboru podstawowych reklam, wyboru spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych reklam, tworzenia profilu spersonalizowanych treści, wyboru spersonalizowanych treści, pomiaru wydajności reklam, pomiaru wydajności treści, stosowania badań rynkowych w celu generowania opinii odbiorców, opracowywania i ulepszania produktów, zapewnienia bezpieczeństwa, zapobiegania oszustwom i usuwania błędów, technicznego dostarczania reklam lub treści.
Ponadto Wirtualna Polska, Zaufani Partnerzy z IAB oraz pozostali Zaufani Partnerzy przetwarzają Twoje dane na potrzeby funkcji i funkcji specjalnych, które ułatwiają nam świadczenie dopasowanych i bezpiecznych usług, personalizację treści oraz reklamy, udostępnianie funkcji mediów społecznościowych oraz analizowanie ruchu w Internecie: dopasowywania i połączenia źródeł danych offline, łączenia różnych urządzeń, użycia dokładnych danych geolokalizacyjnych, odbierania i wykorzystywania automatycznie wysłanej charakterystyki urządzenia do identyfikacji.
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, portali i
serwisów internetowych udostępnianych przez Wirtualną Polskę, w tym zapisywanych w plikach cookies, które
są instalowane na naszych stronach przez Wirtualną Polskę oraz naszych Zaufanych Partnerów.
Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?Przetwarzamy je dostarczać coraz lepsze materiały redakcyjne, dopasować ich tematykę do Twoich
zainteresowań, tworzyć portale i serwisy internetowe, z których będziesz korzystać z przyjemnością,
zapewniać większe bezpieczeństwo usług, udoskonalać nasze usługi i maksymalnie dopasować je do Twoich
zainteresowań, pokazywać reklamy dopasowane do Twoich potrzeb. Szczegółowe informacje dotyczące celów
przetwarzania Twoich danych znajdują się w
polityce
prywatności.
Komu możemy przekazać dane?Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie oraz podmiotom uprawnionym
do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa – oczywiście tylko, gdy wystąpią z żądaniem w
oparciu o stosowną podstawę prawną.
Jakie masz prawa w stosunku do Twoich
danych?Masz prawo żądania dostępu, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych. Możesz wycofać
zgodę na przetwarzanie, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo w
polityce
prywatności.
Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów o
ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy). Podstawą prawną przetwarzania danych w celu
pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes
administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych realizowanych przez Wirtualną Polskę
na zlecenie Zaufanych Partnerów i bezpośrednio przez Zaufanych Partnerów będzie odbywać się na podstawie
Twojej dobrowolnej zgody.
Komentarze
(12)MartineZ Ludzie przejrzeli na oczy, ile to jest warte bbkr_pl Bo chinskie/tajwanskie telefony staly sie:
DezMond apple ze swoich klientow zrobil ameby, ktore kupia wszystko za kazda cene traper Trzeba dokładnie czytać raport IDC, Apple w czwartym kwartale 2023 sprzedało o 8 mln więcej smartfonów niż rok wcześniej, zaś w pierwszym kwartale 2024 o 5 mln mniej niż rok wcześniej. Ogólnie sprzedali więcej, tylko, że po premierze nowego modelu mieli mniej problemów z dostępnością w stosunku do roku poprzedniego i rozkład sprzedaży nowego modelu przesunął się w czasie. O spadku / wzroście sprzedaży nowego modelu można mówić porównując na przykład liczbę sprzedanych egzemplarzy w pół roku po premierze etc... paankracyki Siłą napędową Apple zawsze była innowacja (niekoniecznie technologiczna, częściej w zakresie user experience), a jaki innowacyjny produkt wypuścili ostatnio? Może airpodsy, ale to już ładnych kilka lat temu. No bo taki apple watch, czy gogle ciężko nazwać innowacyjnymi (nawet jeśli ktoś uzna je za najlepsze w swojej klasie, ale to już kwestia preferencji). Jobs to był kawał bydlaka, ale miał dobre podejście do rozwoju produktów i umiał je świetnie sprzedać (oglądając konrerencje z jego udziałem serio chciałbym przez chwilę kupić dzisiaj pierwszego iphone'a :) ). Konkurencja zresztą nadrobiła zaległości. Takie xiaomi wydaje w ciągu jednego roku dziesiątki jak nie setki nowych rzeczy w tym wiele z nich to kompletnie nowe produkty, a nie kolejne wersje jakiegoś urządzenia. Wiadomo, nie są to tak przemyślane premiery jak w przypadku apple, ale nie da się też powiedzieć o ich produktach, że są złe, a przy setce premier w ciągu roku jest szansa, że znajdzie się kilka perełek.
Zaloguj się, aby komentować* Dobre. Za 1000-1500 PLN mozna kupic telefon, ktory plynnie obsluzy kazda aplikacje, bedzie robil ladne zdjecia, trzymal kilka dni na baterii, itp.
* Ladne. Ksztalt iPhona zaczal sie nudzic. Konkurencja ma wiecej odwazniejszych pomyslow, kazdy znajdzie cos dla siebie.
* Latwe. Zgrywanie zdjec z iPhona to mordega. Najpierw specjalny kabel, potem jakies Photos. Chcesz zainstalowac adblocka w przegladarce? Nie da sie. Chcesz wyslac cos na telefon przez bluetooth? Nie da sie. A bierzesz Androida do reki i nagle wszystko wszedzie dziala bez glupich filozofii Steve'a.
Mi jedyne co zaimponowalo w iPhone to LiDAR. Ale nawet i tu Androidy doganiaja, lista urzadzen ARCore puchnie i niedlugo nie bedzie niczym niezwyklym.