RTV

Jakub Błaszczykowski ambasadorem telewizorów LG

Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
10 komentarzy Dyskutuj z nami

Jakub Błaszczykowski będzie uczestniczył w wybranych wydarzeniach LG, a jego wizerunek stanie się częścią nadchodzących kampanii marketingowych.

Reklama w ogromnym stopniu odpowiada w dzisiejszych czasach za sprzedaż danych produktów. Najwięksi producenci doskonale o tym wiedzą, bardzo popularne stało się zachęcanie klientów do swoich rozwiązań znanymi twarzami. LG porozumiało się tym razem z Jakubem Błaszczykowskim.

Jeden z najbardziej lubianych piłkarzy polskiej Reprezentacji oraz zawodnik włoskiej Fiorentiny został Ambasadorem marki LG. Jakub Błaszczykowski zostanie twarzą kampanii promocyjnej nowych telewizorów LG na 2016 rok oraz innowacyjnych klimatyzatorów koreańskiego producenta. Oczywiście wybór nie jest tu absolutnie przypadkowy. W tym roku odbędzie się przecież EURO 2016, gdzie zarówno Polski jak i najprawdopodobniej Jakuba Błaszczykowskiego nie zabraknie.

„Cieszę się z możliwości reprezentowania LG w Polsce, łączy nas ogromna pasja do tego co robimy na co dzień. Razem tworzymy zgrany zespół, w którym ja dam z siebie wszystko, aby dostarczyć ogromnych emocji na boisku, a LG zaprezentuje moje starania w doskonałym, mistrzowskim klimacie, na mistrzowskich telewizorach.” – Jakub  Błaszczykowski

„Dążenie do doskonałości w swoich dziedzinach niezależnie od wyzwań i przeciwności, wyróżnia mistrza spośród innych graczy. Niezależenie od tego, czy chodzi o sport, technologię, biznes czy inne obszary - cechy prawdziwego mistrza pozostają niezmienne. W LG głęboko wierzymy w te ideały i dlatego uważamy, że współpraca z Kubą to doskonały krok. Kibicujemy sobie wzajemnie i mamy nadzieję, że Kubie uda się wywołać dużo emocji już na boisku, a LG w tym samym czasie dostarczyć mocnych wrażeń na ekranach telewizorów LG 4K.” - Marcin Kubiszak, Category Manager Home Entertainment w LG Electronics

Jakub Błaszczykowski ambasador LG

Jako Ambasador marki, Jakub Błaszczykowski będzie m.in. uczestniczył w wybranych wydarzeniach LG, a jego wizerunek stanie się nieodłączną częścią nadchodzących kampanii marketingowych. Kontrakt o wzajemnej współpracy został zawarty na rok.

Źródło: LG

Komentarze

10
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    variel
    Zamiast robić reklamy to by zaczęli robić monitory oled.
    4
  • avatar
    berger6630
    nie znam człowieka ??
    2
  • avatar
    Konto usunięte
    Dla tych ktorzy nie wiedzą kto to Jakub B. to jet aktor co grał Ryśka z klanu.
    1
  • avatar
    Konto usunięte
    Niestety znaną twarzą nie da się kupić jakości. Patrz Sony czy Panasonic nie muszą się tak reklamować a i tak ludzie je kupują, bo wiadomo że to dobre firmy. Najbardziej na tym skorzysta p. Błaszczykowski, bo jakoś nie wydaje mi się by nagle się w Lg obroty zwiększyły
    1