Gry

L.A. Noire można przejść bez walki

przeczytasz w 1 min.

Porównywanej do GTA czy Mafii L.A. Noire coraz bliżej także do Planescape: Torment.

Warto przeczytać:
Pierwsze konkrety i obrazki z FIFA 12
Premiera Diablo III raczej w tym roku!

Przypomnijmy - kultowe dzieło ekipy BioWare, choć było rasowym RPG w stylu Baldur's Gate, mogliśmy ukończyć niemal bez walki - wystarczyło stoczyć cztery potyczki, w tym nawet głównego przeciwnika można było po prostu "przegadać".

Tamto rozwiązanie wynikało jednak ze wspaniałej fabuły. Rockstar w przypadku L.A. Noire kieruje się raczej... nieporadnością dzisiejszych graczy. To ukłon w stronę graczy "casualowych" - tak mówi o tym amerykańska prasa.

A wszystko dlatego, że w L.A. Noire strzelaniny, pościgi, itp. będziemy musieli - gwoli formalności - "zaliczyć" tylko na początku. Potem bardziej leniwi gracze będą mogli kolejne pomijać niczym irytujące cutscenki.

Pojawienie się takiej możliwości (a nie konieczności) to całkiem ciekawy pomysł. Tylko czy "prawdziwi gracze" nie poczują się obrażeni? Co o tym sądzicie?

Źródło: mtv

Polecamy artykuły: 
 
AMD Radeon HD 6450, HD 6570, HD 6670 - tanie, ciche i oszczędneSamsung RF511 - wydajny, stylowy i z technologią OptimusApple iPad 2 Wi-Fi 16 GB - zdecydowanie lepszy niż poprzednik

 

Komentarze

30
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Ale to ma brzydką kolorystykę
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      J***ć każuali!
      • avatar
        fenuks
        0
        Radzę poprawić błędy w newsie.
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          to ja może pominę ten tytuł
          • avatar
            niesmiertelny
            0
            Ale mimika facjat; pierwsza klasa!
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              Lol typowe konsolowe podejście - Jeżeli chcesz przejść grę naciśnij X - Bravo jesteś master udało się tobie ją przejść!!!
              Głupota.....
              • avatar
                Konto usunięte
                0
                Od dawna jest autoaim, w DAII dodano autofight. To jest juz dla mnie autoplay. I co ja mam w tej sytuacji myslec o przecietnym graczu konsolowym?
                • avatar
                  Konto usunięte
                  0
                  Gra tylko na konsole, a więc dla mnie to gó... a nie gra... Konsole są dla dzieci.
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    0
                    To co tu robisz jak gra tylko na konsole aby tylko za trollować śmieszny blaszany pacanie.
                    • avatar
                      Konto usunięte
                      0
                      A jeszcze jedno z tobą nie dyskutuje bo jesteś wieśniak fanboj blaszany zabity dechami.
                      • avatar
                        Konto usunięte
                        0
                        W wielu pecetowych produkcjach też można pomijać cutscenki.

                        Natomiast to, że grę można przejść bez strzelania chwali się, chwali. Jeszcze jak przy questach trzeba będzie pokombinować, tak jak w Black Dahlii, to już w ogóle miodzio.

                        A co do autofight - w Diablo 2 też był, a to chyba gra pecetowa ;P
                        • avatar
                          Konto usunięte
                          0
                          Jak dla mnie to gra ma za bardzo nasycone kolory.
                          • avatar
                            Player1
                            0
                            Przecież to jest tylko opcja dla leniwych, z której nikt nikomu korzystać nie karze. Według mnie takie granie, gdzie pomijamy sporą i ciekawą część rozgrywki jest bez sensu, ale to strata tylko i wyłącznie leniwych graczy.
                            I przestańcie biadolić o konsolach vs pc, ten temat nie ma tu nic do rzeczy.