Internet

LinkedIn się zmieni. I to jest dobra wiadomość

przeczytasz w 1 min.

LinkedIn to serwis dla pracowników i pracodawców – nigdy nie miał służyć rozrywce, ale to nie znaczy, że nie można na nim przyjemnie spędzać czasu. Już niedługo to spędzanie czasu będzie nawet przyjemniejsze.

Z LinkedIn korzysta około 650 milionów użytkowników poszukujących pracy, poszukujących ludzi do pracy i nawiązujących kontakty do wykorzystania w pracy. Już wkrótce będzie to dla nich znacznie przyjemniejsze doświadczenie. Najpopularniejszy spośród biznesowych portali społecznościowych doczeka się w niedalekiej przyszłości liftingu. Odświeżony interfejs ma być nie tylko bardziej estetyczny, ale też wygodniejszy. 

Nowy wygląd LinkedIn – po 5 latach

Ostatnia istotna zmiana w wyglądzie portalu LinkedIn miała miejsce jakieś pięć lat temu. „Najwyższy czas!” – powiedzą jedni, inni będą narzekać, że nie zmienia się tego, co jest dobre. Faktycznie jednak interfejs zdążył się już trochę zestarzeć, a zaprezentowany projekt nowego wyglądu może się podobać. Może więc dajmy mu szansę.

LinkedIn UI

Co się zmieni? Przede wszystkim „doświadczenie użytkownika” ma być cieplejsze. Stąd bardziej pastelowe barwy czy zaokrąglone kształty. Autorom zależało także a tym, by było lżej, przejrzyściej i bardziej czytelnie, dlatego dodali więcej białej przestrzeni, zoptymalizowali układ elementów, usunęli linie podziału i niektóre ikony oraz zadbali o odpowiedni kontrast. W planach jest również dodanie trybu nocnego

Wygodniej na pececie i wygodniej na smartfonie

Nowy wygląd zadebiutuje zarówno na komputerach, jak i na smartfonach. Kiedy? Dokładnej daty nie znamy, ale podobno nie będziemy musieli na to czekać szczególnie długo. Koniecznie dajcie znać w komentarzach, czy podoba wam się ta wizja zmian.

Źródło: LinkedIn Blog

Czytaj dalej o biznesowych usługach: 

Komentarze

5
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Kenjiro
    2
    Przede wszystkim interfejs LinkedIn jest przeładowany, rzecz by nawet można, że jest tam mocno nasr... pierdołami społecznościowymi, tym że firma X szuka Y (a szuka już od 5 lat i nie można tego ukryć), tym że nie dodałem zdjęcia (bo k... nie chcę), albo żeby koniecznie kupić Premium, bo da mi dostęp do ekskluzywnych narzędzi.
    Za to w drugą stronę, znaleźć informację np. co konkretnie daje Premium i jakie daje funkcje wymaga przekopania się przez dziesiątki stron, z czego 99% informacji jest typu "daje funkcję X, która pozwoli rozwinąć skrzydła" zamiast konkretów.
    Gdyby Premium pozwalało usuwać niepotrzebne bloki z ekranu, to byłby to 100* większy skok jakościowy, niż obecne pierdoły.
    • avatar
      Radiowiec
      0
      Nie wiem, co za Rycerze Okrągłego Z Tyłu mają takie pomysły, ale... zaokrąglone kształty elementów stron to pierwsze, co własnym CSS-em staram się usunąć.
      • avatar
        DanyGee
        0
        Z designerskiego punktu widzenia, zmiany na plus.
        • avatar
          SadSam
          0
          zna ktos kogos kto przez linked-in znalazl prace ? bo mi sie wydaje ze to jest portal do niczego