Gry

Porcja screenów z F.3.A.R. i CoD: Black Ops

przeczytasz w 2 min.

Twórcy i wydawcy rozpieszczają nas ostatnio screenami z ich dobrze zapowiadających się produkcji. Niedawno opublikowane zostały nowe zdjęcia z "Call of Duty: Black Ops" oraz pierwsze z rozgrywki w "F.3.A.R.". W obu przypadkach jest nieźle. 

Call of Duty: Black Ops

Gra "Call of Duty: Black Ops", której producentem jest firma Treyarch, a wydawcą Activision światło dzienne ujrzeć ma 9 listopada bieżącego roku. Platformy, na jakie produkcja została oficjalnie zapowiedziana to komputery osobiste, a także trzy konsole: Wii,  PlayStation 3 oraz Xbox 360. Fanom serii do gustu bardziej przypadły tytuły, nad którymi pracowało Infinity Ward, ale produkcjom Treyarcha naprawdę nie brakuje wiele. Czy ta gra przebije przebojowe "Modern Warfare"? To okaże się dopiero po premierze. A  jak prezentuje się ona graficznie? Zobaczcie sami:

 

 

Niedawno został też opublikowany pierwszy zwiastun filmowy gry "Call of Duty: Black Ops", o którym już pisaliśmy. Gwoli przypomnienia: akcja toczyć będzie się w Wietnamie podczas wojny, a gatunek, do jakiego należeć będzie nowe dzieło Treyarch to, niezmiennie od początków serii - FPS, czyli najnowszy CoD będzie strzelanką z widokiem z perspektywy pierwszej osoby.
 

 

F.3.A.R.

Oprawa wizualna każdego z wydanych dotąd "F.E.A.R.'ów" była całkiem przyzwoita, mimo że o jakiejś niesamowitej widowiskowości i realistyczności mówić tutaj nie można. Bardzo podobnie jest w przypadku najnowszej, trzeciej już odsłony serii, choć tutaj widać niewątpliwą poprawę pod tym względem. Dotychczas twórcy prezentowali głównie filmowe trailery z prawdziwymi aktorami. Tym razem zdecydowali się jednak opublikować screeny z autentycznej rozgrywki, które można zobaczyć poniżej:

 

 

Premiery gry pt. "F.3.A.R." zaplanowana jest na tegoroczną jesień. Ukaże się na komputery PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3. W grze dostępny będzie zarówno tryb dla jednego gracza jak i kooperacja. W tym pierwszym pokierujemy poczynaniami Point Mana, który jest jednym z synów Almy. Drugim natomiast jest Paxton Fettel, w rolę którego, jeśli nie wybierzemy Point Mana, wcielić będziemy mogli się w co-op'ie.

Źródło: allgamesbeta.info,VG247.com, inf. własna

Komentarze

21
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    0
    Graficznie obie gry nie powalają. w black ops brak poprawy nie wspominając już o FEAR 3..
    • avatar
      Konto usunięte
      0
      jak nie beda mialy dedykowanych serwerow to nawet centa nie zmarnuje na te tytuly. wiem ze zapowiadali ze beda ale puki nie zobacze nie uwierze.
      • avatar
        Konto usunięte
        0
        a wie kto na jakim silniku ma chodzic nowy cod?
        • avatar
          Konto usunięte
          0
          Jakoś ten nowy F.3.A.R. nie wydaje mi się żeby pobił pod względem klimaty jedynkę. Poza tym te jakoś marne te screeny, gdzie piękne i dynamiczne cienie jak w jedynce?? na screenach od 3-7 nie ma cieni postaci;/
          • avatar
            Konto usunięte
            0
            FEAR 3 wygląda średnio co najwyżej (grafika ala gry od City Interactive) ,a COD tak samo jak poprzednie części serii (4,5,6,) czyli nieźle ;)
            • avatar
              Konto usunięte
              0
              FEAR to już nie to samo...
              I ten silnik CoDa już powinni zmienić, bo samo podrasowanie tekstur za dużo nie da
              • avatar
                germo
                0
                CoD od kogoś innego niż IW to będzie kupa, więc nic mnie ta gra nie obchodzi. F.3.A.R natomiast po przeciętnej dwójce też wydawałby się mało interesujący, gdyby nie powrót braci (Point Mana i Fettela). Może wreszcie będzie interesująca fabuła :)
                • avatar
                  Konto usunięte
                  0
                  ten fear to wyglada gorzej od zmodowanego doom 3 :|
                  • avatar
                    Konto usunięte
                    0
                    grafika to wazna rzecz, ale ocenialbym ja na rowni z fizyka i grywalnoscia. potem wstawilbym muzyke i fabule, na te chwile uwazam jednak fizyke za najbardziej kulejaca. Powinni ja poprawic, ja wiem zaraz mi sie tu pojawia fanboye physxa ale pewne efekty mozna i bez niego uzyskac wybijanie szyb to nie wszystko bo stoly, krzesla, drzwi, lampy, skrzynki czy inne ustrojstwa tez powinny byc dewastowalne. (half-life 2 z 2004 co prawda na havoku ale to mial) a mnie najbardziej szmieszylo to ze ostrzelana z m16 lampa studyjna potem potraktowana granatem dalej sobie stala i swiecila (broadcast) uwazam to za absolutny nonsens. jak nie umia nie musza poddac wszystkiego fizyce ale te najbardziej oczywiste rzeczy to juz maja obowiazek.