• benchmark.pl
  • Gry
  • Powstaje Assetto Corsa Competizione, zagramy jeszcze w tym roku
Gry

Powstaje Assetto Corsa Competizione, zagramy jeszcze w tym roku

przeczytasz w 1 min.

Nastawiać trzeba się na realistyczny symulator z dopracowaną oprawą graficzną. Assetto Corsa Competizione latem znajdzie się w programie Steam Early Access.

Ekipy Kunos Simulazioni oraz 505 Games dość niespodziewanie zapowiedziały dziś grę Assetto Corsa Competizione. Ujawniono kilka konkretów, a także pierwszy zwiastun.

Wydana w 2014 roku Assetto Corsa spotkała się z ciepłym przyjęciem, wielu graczy będzie mieć zatem nadzieje, iż twórcy wykorzystają zdobyte doświadczenie i pokuszą się o jeszcze ciekawszą propozycję. Najważniejsze założenia pozostają jednak bez zmian, również w przypadku Assetto Corsa Competizione nastawiać trzeba się na realistyczny symulator z dopracowaną oprawą graficzną.

Gra będzie oparta na licencji Blancpain GT. W związku z tym pojawią się znane z tej serii wyścigów trasy (odwzorowane dzięki technologii skanowania laserowego), zespoły i kierowcy. Oczywiście nie zabraknie też pełnej gamy aut, w tym propozycji takich marek jak Lamborghini, Ferrari czy McLaren.

Assetto Corsa Competizione

Twórcy wykorzystują silnik Unreal Engine 4. Zapewniają, iż zadbają o niezwykle atrakcyjną dla oka oprawę graficzną, szczególnie akcentując realistyczne, zmienne warunki pogodowe.

Przewidywana jest zabawa w pojedynkę oraz w trybie multiplayer, ale w tym przypadku na szczegóły trzeba poczekać. Wspomniano jedynie, że rywalizacja wieloosobowa doczeka się rozbudowanego systemu rankingów.

Na ten moment zapowiedziana została jedynie wersja PC. Assetto Corsa Competizione latem znajdzie się w programie Steam Early Access.


Źródło: Assetto Corsa Official Media Channel

Komentarze

12
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    PawelSalsa
    3
    Panowie, wlasnie jestem po pierwszej w moim zyciu sesyjce Project Cars 2 VR na Samsung Oddyseyu i co moge powiedziec to to ze jest to poprostu zupelnie nowa jakosc! To jest rewolucja przez wielkie R a ludzie ktorzy twierdza ze VR nie ma przed soba przyszlosci poprostu bredza! Jestem zachwycony poziomem integracji i imersji do tego stopnia ze planuje zakup kierownicy zeby tak calkowicie poczuc sie jak kierowca rajdowki. Ale nawet bez niej grajac na padzie poziom immersji jest niesamowity! To naprawdze dziala i to jak! W trybie VR gra dostaje kopa razy 100 a nas poprostu wgniata w fotel z zachwytu! To jest naprawde az tak dobre i dla ludzi ktorzy sie wahaja przed zakupem tak jak ja wczesniej jest to must have. A pomyslec o innych symulatorach ktorych jszcze nie probowalem np x plane 11. Nie ma sie nawet co zastanawiac!
    • avatar
      mesjan
      2
      Mój zestaw to Logitech Driving Force GT i Oculus na Project Cars pierwsza część i również muszę przyznać że w VR ciekawiej się gra i do tego zero złego samopoczucia jakie potrafi towarzyszyć przy niektórych tytułach można grać z kilka godzin i nic. Najzabawniejsza jazda jest gokartem który w 2D był nudny a teraz bajera jak przy tyłku śmiga asfalt. Można też kogoś wyprzedzić odwrócić się i pokazać mu fakolca hehe.
      • avatar
        PawelSalsa
        2
        No to teraz znowu sie pochwale bo jestem jednym z supporterow Pimax 8K na kickstarze i czekam na przesylke kolo kwietnia maja. To na 100% bedzie nastepny przelom z 200 stopniowym fovem i lepsza rozdzielczoscia cos kolo 4k. Jak dla mnie parametry bomba. W sumie to zgodze sie z opinia ze 110 stopniowy fov ogranicza granie, ale osobiscie w project cars 2 bardziej od niego dokucza mi niska rozdzielczość, nawet siedzac za kierownica ciezko czasami odczytac wskazania predkosciomierza w starszych autach bez wyswietlaczy. Takze z Pimaxem wiaze duze nadzieje i pewnie wydatki bo bede musial dokupic zewnetrzne stacje sledzace od Viva. Ale to pierw na sucho sprawdze czy bedzie warto. Bedzie sie dzialo..
        • avatar
          PawelSalsa
          1
          Wlasciwie to jedyna rzecz do ktorej mozna sie przyczepic to wciaz za niska rozdzielczosc okularkow, niby 80% lepsza na samsungu niz oculusie ale to wciaz i tak za malo. Nie jest to jakis wielki problem bo cala reszta czyli odwzorowanie tras i samochodow i realizm rozgrywki sa na najwyzszym poziomie a to wystarczy do komfortowej gry. To troche tak jak pierwsze gry w 3D, przeskok z 2D byl takim szokiem ze nikt nie zwracal uwagi na gorsza grafike, pamietne Gran Turismo na pleja 1. I tutaj jest podobnie, choc grafike ogranicza poprostu slabsza rozdzielczosc okularkow a nie sama gra, natomiast wrazenie z jazdy sa nieporownywalne z graniem na plaskim ekranie, nawet gdyby grafika na nim byla fotorealistyczna.
          • avatar
            HomeAudio
            0
            Ciekawe komentarze:
            https://www.roadtovr.com/assetto-corsa-competizione-launch-early-access-summer-vr-support-included/