• benchmark.pl
  • Gry
  • R.U.S.E. (PC) skorzysta z multidotykowych narzędzi Windows 7
Gry

R.U.S.E. (PC) skorzysta z multidotykowych narzędzi Windows 7

Maciej Piotrowski | Redaktor serwisu benchmark.pl
12 komentarzy Dyskutuj z nami

Ubisoft zapowiada, że R.U.S.E., strategia czasu rzeczywistego, której premiera zapowiadana jest na najbliższe miesiące, będzie jedną z pierwszych gier wykorzystujących pełnię możliwości multitouch, jakie daje Windows 7.

R.U.S.E. - niezwykła strategia czasu rzeczywistego – pozwala graczowi zwodzić wrogów ii poprzez rozmaite fortele prowadzić swoje wojsko do zwycięstwa. Gra, dzięki wykorzystaniu multidotykowych funkcji Windows 7, zapewni fanom jeszcze więcej ekscytujących możliwości prowadzenia rozgrywki.

"Kreowanie interaktywnych obrazów to podstawa branży growej. W ostatnich latach dążyliśmy do zmaksymalizowania interaktywności i intuicyjności. Naszym celem jest stworzenie bardziej bezpośredniego kontaktu ze światem gry. Dzięki Windows 7 i pełnej obsłudze funkcji multidotykowych, jaką ten system oferuje, zniesiemy granicę między graczem a obrazem, umożliwimy im stopienie się w jedno" – powiedział John Parkes, Dyrektor Marketingu Ubisoft w regionie EMEA. "Oparliśmy R.U.S.E. na intuicyjnym interfejsie i możliwości stosowania zoomu, który pokazuje rozgrywkę w ogromnym zbliżeniu albo oddaleniu. Te cechy sprawiają,
że R.U.S.E. znakomicie wykaże, jak funkcje multitouch usprawniają i nadają płynności rozgrywce"
– dodał Parkes.

Ubisoft ściśle współpracuje z Microsoftem, pragnąc dostarczyć graczom wciągającą i pełną nowych wrażeń grę, wykorzystującą możliwości współpracy Windows 7 z urządzeniami multidotykowymi. Premiera R.U.S.E., strategicznej gry spełniającej te kryteria została zaplanowana na pierwszy kwartał 2010 roku.

"Zaprojektowaliśmy Windows 7 mając na uwadze potrzeby użytkowników" – powiedział Mike Ybarra, odpowiedzialny w Microsoft za produkty z rodziny Windows. "Z zachwytem patrzymy, jak Ubisoft przygotował R.U.S.E. do pracy z narzędziami multidotykowymi, dając naszym wspólnym klientom, dynamiczne doświadczenie growe."

W R.U.S.E. głównym narzędziem graczy jest ich własny umysł – w prowadzeniu tej wojny sukces zapewniają umiejętności prowadzenia zwodniczych i podstępnych działań. Użytkownik włączy się do gry dzięki ulepszonemu silnikowi IRISZOOMTM, który oferuje przyjazny interfejs, umożliwiając sprawne prowadzenie działań, w tym gwałtowne zmiany widoku na pole bitwy: z lotu ptaka do wkroczenia w serce akcji i odwrotnie. Dzięki tym narzędziom R.U.S.E. odświeża cały gatunek, pozwalając na użycie forteli i stosowanie nowego spojrzenia na rozgrywkę.

Źródło: informacja prasowa Ubisoft Polska

Komentarze

12
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Pewnie zostanę skrzyczany, ale wygląda zniechęcająco :P
    (wiem, że grafa to nie wszystko :) )
  • avatar
    Bandyto3xx
    Na filmie prezentuje się bardzo dobrze. Całkowicie nowy wymiar rozgrywki.
  • avatar
    jeomax.co.uk
    A mnie dobija responsywnosc multitouch, niezaleznie od poziomu grafiki, czy idei rozgrywki :)
  • avatar
    Konto usunięte
    Ruse odpalony na Surface.... marzenie :)
  • avatar
    jeomax.co.uk
    P.S. Bo zapomnialem dopisac. 5 minut mozna sobie na takim multitouch pograc, ale co z graczami siedzacymi po kilka godzin. Wow... silownia niepotrzebna, bo taka gierka w mig wyrzebi miesnie barkow, prostowniki, zginacze, czesc tricepsa ;-)
  • avatar
    szawel
    Ja to widzę w czymś takim jak StarWars Czy StarTrek. Symulator jakiegoś wielkiego statku kosmicznego, gdzie nie chodzi o wymijanie asteroidek slalomem. Ustawianie kursu, aktywacja osłon, wydawanie rozkazów innym jednostkom. Bo używanie tego typowo zamiast myszki... no jakoś nie widzę tego.
  • avatar
    Konto usunięte
    "Kreowanie interaktywnych obrazów to podstawa branży growej" Chyba raczej branży gier, było by bardziej po polskiemu:)
  • avatar
    Konto usunięte
    Całkiem ciekawa opcja...
    Moim zdaniem powinno coraz więcej takich gier i sposobów interakcji gościć w kolejnych tytułach gier... człowiek coraz mniej się rusza, czyli aktywnie spędza wolny czas... Bo jakiż jest to ruch siedząc przed PC i klepiąc w klawe lub myszkę... Konsole? jeszcze gorzej siedzi się wygodnie w fotelu pad i praktycznie zero ruchu...
    Natal i multitouch to może być mały przełom. Krok żeby wreszcie wstać i trochę się poruszać :) :P
    Poza tym całkiem fajna gra :)