• benchmark.pl
  • Gry
  • Ray tracing, NVIDIA DLSS 2.0 i polski dubbing w Cyberpunk 2077
Gry

Ray tracing, NVIDIA DLSS 2.0 i polski dubbing w Cyberpunk 2077

z dnia
Mateusz Tomczak | Redaktor serwisu benchmark.pl
66 komentarzy Dyskutuj z nami

Chociaż premiera Cyberpunk 2077 znów się oddaliła, nowych informacji i materiałów wideo zaczyna znacząco przybywać. Tym razem między innymi dzięki aktywności firmy NVIDIA.

NVIDIA zadba o dodatkowe efekty wizualne w Cyberpunk 2077

Jeszcze w połowie zeszłego roku potwierdzono, iż Cyberpunk 2077 będzie wspierał ray tracing. Teraz nieco ten temat doprecyzowano, dzięki czemu dowiedzieliśmy się, że przygotowywane są cztery oparte na ray tracingu efekty, które ulepszą jakość obrazu, realizm i efekt zanurzenia. Chodzi o oświetlenie rozproszone, odbicia, okluzję otoczenia oraz cienie.

Jednocześnie potwierdzono, iż Cyberpunk 2077 będzie wspierał technikę NVIDIA DLSS 2.0, którą nie tak dawno Wam przybliżaliśmy. Ma zapewniać wzrost wydajności i tym samym zwiększać liczbę klatek na sekundę. Zarówno ray tracing jak i NVIDIA DLSS 2.0 mają być dostępne Cyberpunk 2077 od dnia premiery. Przypomnijmy, że obecnie jest ona planowana na 19 listopada.

„Cyberpunk 2077 to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier wszechczasów. Połączenie niesamowitej fabuły i niezwykłego kunsztu studia CD PROJEKT RED z ray tracingiem obsługiwanym przez karty graficzne RTX oraz techniką NVIDIA DLSS 2.0 sprawia, że Cyberpunk 2077 jest obowiązkową grą roku 2020 dla wszystkich graczy.” - Jason Paul, wiceprezes ds. marketingu platformy GeForce w firmie NVIDIA

Ray tracing w Cyberpunk 2077

Polski dubbing w Cyberpunk 2077

Nieco zmieniając temat, warto poświecić chwilę również warstwie audio. Prezentacja Night City Wire przyniosła kilka nowych materiałów promujących grę, w tym nowy zwiastun. Na kanale Xbox Polska pojawił się już w polskiej wersji językowej i tym samym daje nam to szansę posłuchać małej próbki dubbingu.

Przypomnijmy, że pełna polska wersja Cyberpunk 2077 została potwierdzona już jakiś czas temu. Głosów głównym postacią użyczają tutaj Lidia Sadowa (Until Dawn), Kamil Kula (Call of Duty: WWII) oraz Michał Żebrowski (God of War III).

Źródło: NVIDIA, Xbox Polska

Warto zobaczyć również:

marketplace

Komentarze

66
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    NasHee
    Szkoda że se nie pogramy.
  • avatar
    Ciekawski_
    RT napompuje wymagania tej gry. Ciekawe jak implementacja DLSS im wyjdzie?
    Ale tak ogólnie, to grafika w tej grze nie powala. Oby grywalność była na znacznie wyższym poziomie.
  • avatar
    xbk123
    Ciekawi mnie jak tu wyjdzie implementacja RT. Czy faktycznie efekt będzie wart wydania kasy na upgrade, czy może jak w CODMW, będziemy szukać wielkiej rewolucji graficznej od NV pod lupą i na spowolnionym materiale.
  • avatar
    Klops
    RTX na Maxa detale 4K 20fps max. Oby się to nie sprawdziło.
  • avatar
    corwin999
    RT spoko ale mam nadzieję, że dubbing można wyłączyć.
  • avatar
    raffal81
    Oglądałem ostatni gameplay, to tak powiem, jak bardzo czekałem na grę, tak już trochę mniej. Mimo wszystko nadal z chęcią ogram.
  • avatar
    StaryZgred
    Bez RTX 3080Ti powyżej Full HD nie da rady. Powtarza się sytuacja z Wiedźmina, tam na GTX 980 SLI miałem 30+ FPS w 4K.
  • avatar
    KENJI512
    A nie DLSS 3.0 już?
  • avatar
    szymcio30
    Czyli wiadomo tradycyjnie jak do tej pory było: natywne 4k RT to wrażenia konsolowe nawet na 2080Ti. Minecraft udowodnił i pokazał na jakim etapie jest pierwsza generacja RTX. Wszyscy będą się podniecać DLSS, bo przecież nie istotne, że 2060 zamiast 1080p będzie renderować 720p skalowane do większej rozdzielczości;) RT ma przyszłość, ale potrzeba ogromnej mocy aby go pokazać w pełnej krasie
  • avatar
    blebIeble
    Czy wersje konsolowe ograniczają PC?

    Możemy powiedzieć to otwarcie. Nie stać nas na to, ponieważ konsole pozwalają pójść wyżej w kwestii potencjalnej sprzedaży, ustalić większy budżet i zainwestować w tworzenie tego ogromnego świata.

    - Jeśli tworzylibyśmy tylko na PC to pewnie moglibyśmy osiągnąć więcej w kwestii oprawy. Bylibyśmy skoncentrowani, tak jak przy tworzeniu tylko na PlayStation 4 czy Xbox One. Ale nie stać nas na coś takiego.

    https://www.eurogamer.pl/articles/2015-05-21-cd-projekt-odpowiada-na-zarzuty-o-downgrade-grafiki-wiedzmina-3
  • avatar
    Dunny
    Screeny w artykule wyglądają obłędnie..niestety to tylko marketingowa papka. Szkoda bo z takimi kartami jak nowe gf tak właśnie powinna wyglądać ta gra. Niestety dostaniemy to co na zamieszczonym filmiku..nic przełomowego wizualnie ...ot fps.. Szkoda ,ze nie pokusili się na kamień milowy w grafice gier fps jak kiedyś Wolf, Quake, Unreal 1, Doom 3 i Crysis.
    -1
  • avatar
    PS4Ekskluzyw
    Ta gra to jakaś kupa graficzna :)
    -1
  • avatar
    Tyrond
    Gra roku.
    -1
  • avatar
    kitamo
    dzien bez cyberpunka to dzien stracony.
    -2
  • avatar
    Dunny
    Screeny w artykule wyglądają obłędnie..niestety to tylko marketingowa papka. Szkoda bo z takimi kartami jak nowe gf tak właśnie powinna wyglądać ta gra. Niestety dostaniemy to co na zamieszczonym filmiku..nic przełomowego wizualnie ...ot fps.. Szkoda ,ze nie pokusili się na kamień milowy w grafice gier fps jak kiedyś Wolf, Quake, Unreal 1, Doom 3 i Crysis.
    -3
  • avatar
    studionti
    Polski dubbing w polskiej grze? Co się dzieje na tym świecie, nie było protestów i haseł tęczowymi napisami BLM?
    -3
  • avatar
    Dunny
    Screeny w artykule wyglądają obłędnie..niestety to tylko marketingowa papka. Szkoda bo z takimi kartami jak nowe gf tak właśnie powinna wyglądać ta gra. Niestety dostaniemy to co na zamieszczonym filmiku..nic przełomowego wizualnie ...ot fps.. Szkoda ,ze nie pokusili się na kamień milowy w grafice gier fps jak keidyś Wolf, Quake, Unreal 1, Doom 3 i Crysis.
    -4
  • avatar
    Batyra
    Czy będzie SLI??!? Oto jest pytanie.
  • avatar
    Marucins
    Polski dubbing - jak patrzę na ten trailer to mam skojarzenia z polskim filmem z rodziny gniotów.
    Taki ton głosu pajaców. No nic ogramy i zobaczymy.
  • avatar
    levusek1992
    Coś czuję, że na moim leciwym kompie z R3 1200@3.9 + RX 570 pogram sobie na średnich na luzie.
  • avatar
    szymcio30
    NVIDIA potwierdziła, że wszystkie najnowsze nagrania z gry Cyberpunk 2077 pochodzą z wersji na PC. Oprócz tego posiadają efekty Ray Tracing, a także DLSS 2.0.
    Gra działała z prędkością 60 klatek na sekundę przy 1080p na pojedynczym NVIDIA GeForce RTX2080Ti !!!!!!! Oczywiście przy maksymalnych ustawieniach. Niestety nie jest znana wydajności gry bez efektów Ray Tracing jednak coś czuję , że bez kart typu 5700XT, 1080Ti, 2070Super to zabawa na średnich ustawieniach w 1440p będzie tylko marzeniem
  • avatar
    szymcio30
    Mala poprawka: Oficjalny zwiastun gry Cyberpunk 2077 zawierał efekty Ray Tracing z DLSS 2.0 i rozdzielczości 1080p. Było to jednak spowodowane ograniczeniem GeForce Now. Według raportów kompilacja była przesyłana strumieniowo za pośrednictwem Geforce Now do prasy. Niestety jeśli karta za 6 tys nie potrafi uciągnąć tej gry z efektami Ray Tracingu bez włączonego DLSS 2.0 w rozdzielczości 1080p to szykuje się nam koszmar optymalizacyjny