Gry

Sniper: Ghost Warrior 3 - trzy smaki wojny

Wojciech Kulik | Redaktor serwisu benchmark.pl
6 komentarzy Dyskutuj z nami

Zobacz, jak różni się rozgrywka, gdy wybierzemy snajpera, ducha lub wojownika.

Polacy z CI Games chcą sprawić, by Sniper: Ghost Warrior 3 było wreszcie taką grą snajperską, na jaką czekamy od zapowiedzi „jedynki”. Stąd większa mapa, oferująca też więcej aktywności. Na początku miesiąca twórcy zapowiedzieli także, że istotną cechą tego tytułu będzie możliwość podążania jedną z trzech ścieżek: snajpera, ducha lub wojownika. Nowy materiał z Gamescomu pozwala zobaczyć, jak rozgrywka wygląda w przypadku obrania każdej z nich.

Zaprezentowany na targach zapis rozgrywki z gry Sniper: Ghost Warrior 3 przedstawia fragment kampanii, a konkretnie: typową misję polegającą na likwidacji określonego celu. W zależności od wybranej postaci droga do realizacji przebiega różnie: snajper wspina się na dach i strzela do wroga z bezpiecznej odległości; duch skrada się, odwraca uwagę przeciwnika i przesłuchuje oponenta; wojownik zaś bez pardonu bierze udział w bezpośredniej wymianie ognia.

Nowy gameplay pozwala także przyjrzeć się interfejsowi użytkownika, oprawie wizualnej oraz zasadom rozgrywki. Widzimy, na przykład, że nasz bohater korzysta nie tylko z broni, ale też różnego rodzaju gadżetów, na przykład z drona. Materiał jest także dowodem na to, że do każdego celu prowadzi wiele dróg, a gracz może swobodnie obrać tą, która najbardziej go interesuje. Słowa jednak słowami, zobaczcie sami:

Sniper: Ghost Warrior 3 powstaje z myślą o PC, PlayStation 4Xbox One. Na wszystkich platformach docelowych wyląduje 27 stycznia 2017 roku.

Źródło: CI Games

Komentarze

6
Zaloguj się, aby skomentować
avatar
Dodaj
Komentowanie dostępne jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników serwisu.
  • avatar
    Konto usunięte
    Swietny klimat w tym gameplayu, ksiezyc swieci naprawde pieknie, a i kolejna odslona zapowiada sie calkiem niezle...
  • avatar
    BILI82
    Dleczego to tak skacze, zacina optymalizacja istnieje w tej grze?
  • avatar
    rejsman
    Wycinek z gry całkiem całkiem. Jednak jestem ciekawy jak bardzo będzie otwarty świat w grze i czy będziemy mogli sobie dowolne miejsce strzału wybrać i czy nie tak łatwo będziemy uzyskiwali informacje od przeciwników. Jak dla mnie zapowiada się całkiem interesująca rozgrywka a do tego będzie to można ukończyć 3 razy na 3 różne sposoby.
  • avatar
    AntySyjon
    Gdyby każda misja to był sandbox z celami pobocznymi w stylu deus ex to ja biorę w ciemno
  • avatar
    AntySyjon
    No wiadomo, że inna, ale chodzi o konstrukcje poziomów, mamy odprawę, wbijamy do misji i poziom to otwarty minisandbox z wieloma drogami, ukrytymi znajdźkami, celami pobocznymi i tak dalej jak w pierwszym deusie